کمبود فضای آموزشی در بخش اسماعیلی جیرفت

نذیر کرمان/کرمان مسئول نمایندگی آموزش و پرورش بخش‌ اسماعیلی جیرفت گفت: مشکل تجهیزات و فضای استاندارد آموزشی در این بخش درد کهنه‌ای است که باید درمان شود.  حمید مصطفوی در گفت و گو با نذیر کرمان ضمن اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در یک ماه اخیر در مدارس و بهبود فضاهای آموزشی انجام شده، اظهار […]

نذیر کرمان/کرمان مسئول نمایندگی آموزش و پرورش بخش‌ اسماعیلی جیرفت گفت: مشکل تجهیزات و فضای استاندارد آموزشی در این بخش درد کهنه‌ای است که باید درمان شود. 

حمید مصطفوی در گفت و گو با نذیر کرمان ضمن اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در یک ماه اخیر در مدارس و بهبود فضاهای آموزشی انجام شده، اظهار کرد: مشکلات فضای استاندارد آموزشی و تجهیزات در مدارس بخش با حمایت مجموعه مدیریت آموزش و پرورش شهرستان در حال پیگیری است اما این مشکلات درد کهنه‌ای است که باید درمان شود.

وی  از کمک‌های خیران به میران شش میلیارد ریال طی یک ماه اخیر خبر داد و افزود: این کمک در حوزه تجهیزات، اقلام بهداشتی، ورزشی، پوشاک، لوازم التحریر و فعالیت‌های عمرانی از محل کمک‌های خیران در مدارس بخش جذب و هزینه شده اما باز هم بهبود این وضعیت منتظر نگاه خیران است. 

مصطفوی از تامین نیروی انسانی در بخش اسماعیلی خبر داد و گفت: با توجه به مشکلات موجود در زمینه کمبود معلم که فقط مخصوص شهرستان جیرفت نیست، اما با برنامه‌ریزی و حمایت‌های صورت گرفته، کلاس بدون معلم در بخش اسماعیلی وجود ندارد و این موضوع از طریق اختصاص شیفت به همکاران و سایر روش‌ها مرتفع شده است.

وی از شناسایی و جمع بندی مشکلات فضاهای آموزشی سخن به میان آورد که در یک ماه اخیر بیش از ۹۰ درصد مدارس بخش مورد بازدید قرار گرفته و مشکلات موجود شناسایی شده و برنامه‌ریزی لازم برای پیگیری و رفع آنها در دستور کار است. 

مسئول نمایندگی آموزش و پرورش در بخش اسماعیلی جیرفت از مردم  این منطقه خواست به شایعات توجه نکنند و افزود: مردم بخش اسماعیلی به شایعات و حواشی فضای مجازی توجه نکنند و بدانند همگان به صورت شبانه‌روزی برای رشد و پیشرفت دانش آموزان این منطقه از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد و مشکلات و هر گونه موارد را به آموزش و پرورش اطلاع بدهند تا برای رفع آنها چاره‌اندیشی شود. 

وی از تخصیص بیش از ۷۰ درصد اعتبارات مربوط به نوسازی و تجهیز فضای استاندارد آموزشی شهرستان جیرفت طی یک سال اخیر به مدارس بخش اسماعیلی خبر داد که باز هم کمک خیرین را می‌طلبد. 

به گزارش نذیر کرمان، بخش اسماعیلی با جمعیتی بالغ بر ۴۵ هزار نفر ، ۷۴۰۳ دانش آموز در مقاطع مختلف مشغول به تحصیل دارد و دورترین مسافت فضای آموزشی تا جیرفت  ۸۰ کیلومتر است که  انتقاد عمومی از فرسودگی فضاهای آموزشی علی رغم اقدامات انجام شده، وجود دارد.

انتهای پیام




کمبود فضای آموزشی در بخش اسماعیلی جیرفت

منبع: ایـسنا
? کمبود فضای آموزشی در بخش اسماعیلی جیرفت