کلنگ زنی باند دوم محور کرمان به بافت

با حضور علی نیکزاد نایب رییس مجلس شورای اسلامی باند دوم محور کرمان به بافت کلنگ زنی شد. به گزارش فت فتو؛ عملیات اجرایی احداث باند دوم محور «کرمان – بافت» (حدفاصل یاس چمن – کیسکان) با حضور علی نیکزاد نایب رییس مجلس شورای اسلامی، مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور […]

با حضور علی نیکزاد نایب رییس مجلس شورای اسلامی باند دوم محور کرمان به بافت کلنگ زنی شد.

به گزارش فت فتو؛ عملیات اجرایی احداث باند دوم محور «کرمان – بافت» (حدفاصل یاس چمن – کیسکان) با حضور علی نیکزاد نایب رییس مجلس شورای اسلامی، مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور ، دکتر موسوی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان، نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استانی و محلی کلنگ زنی شد.

در ادامه این سفر، نایب رییس مجلس شورای اسلامی و هیئت همراه با خانواده شهید خدادادی، که هفته گذشته در درگیری با اشرار در شرق استان به شهادت رسید دیدار و گفت‌وگو کرد.

همچنین در ادامه این سفر، نیکزاد و هیئت همراه از بخشی از محور بافت به ارزوئیه، پروژه مسکن بافت و بخشی از زیرساخت های این منطقه بازدید کردند.

به گزارش فت فتو؛ جلسه بررسی مشکلات و مسائل زیرساختی شهرستان های بافت، رابر و ارزوئیه نیز با حضور دکتر نیکزاد نایب رییس مجلس شورای اسلامی و دکتر زینی وند استاندار کرمان و سایر مسئولین استانی و شهرستانی در مجتمع فولاد بافت برگزار شد.




کلنگ زنی باند دوم محور کرمان به بافت

منبع:بــرنا
?
کلنگ زنی باند دوم محور کرمان به بافت