پارادوکس آزادی بیان در دانشگاه‌های آمریکا

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان گفت: آزادی در کشورهای غربی به این معنی است که به مردم مظلوم تعرض کنید، اما کسی حق دفاع از این مردم را ندارد. علیرضا منظری‌توکلی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ ضمن تبریک پیروزی ملت ایران و رزمندگان مقاومت در عملیات «وعده صادق» گفت: […]



رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان گفت: آزادی در کشورهای غربی به این معنی است که به مردم مظلوم تعرض کنید، اما کسی حق دفاع از این مردم را ندارد.

علیرضا منظری‌توکلی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ ضمن تبریک پیروزی ملت ایران و رزمندگان مقاومت در عملیات «وعده صادق» گفت: امیدواریم به‌واسطه لطف خداوند و با ید قدرت رزمندگان اسلام و مقاومت، شرایط آزادی زنان و کودکان بی‌گناه فلسطینی فراهم و عمر دولت جعلی و غاصب صهیونیستی تمام شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان با اشاره به دستگیری و بازداشت برخی از دانشجویان و دو استاد دانشگاه‌های آمریکا که به حمایت از مردم غزه و فلسطین تجمع کرده بودند، ابراز کرد: آزادی، یکی از ادعاهای کشورهای غربی و آمریکایی است؛ اما این آزادی در دانشگاه‌های مختلف آمریکا و فرانسه به‌گونه‌ای دیگر معنا می‌شود.

وی با اشاره به مطلب فوق ادامه داد: آزادی در کشورهای غربی به این معنی است که به حقوق مردم مظلوم و بی‌دفاع هرگونه که می‌خواهید تعرض کنید، افراد را بکُشید، بیمارستان‌ها را بر سر مریض خراب کنید، اموال آنان را غارت کنید، راه رسیدن به آب‌، غذا و دارو را بر آن‌ها ببندید؛ اما کسی حق دفاع از این مردم مظلوم را ندارد و کسی حق ندارد که برای یاری آن‌ها و جلوگیری از نسل‌کشی به‌ خیابان‌ها بیاید.

منظری‌توکلی تصریح کرد: تاکنون سیطره رسانه‌ای استکبار به‌اندازه‌ای بود که اجازه نمی‌داد، اخبار مظلومیت مردم فلسطین به‌گوش جهانیان برسد، اما الحمدالله باتوجه‌به تغییراتی که در سطح دنیا در حال رخ دادن است؛ امروز صدای مظلومیت مردم فلسطین به دنیا رسیده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان خاطرنشان کرد: مطمئن هستیم فصل جدیدی در تاریخ بشریت آغاز می‌شود، به‌گونه‌ای که بشریت به‌سمت آزادی واقعی فکر، اندیشه و بیان و به‌سوی تمدن نوین اسلامی حرکت خواهد کرد.

انتهای خبر/م


پارادوکس آزادی بیان در دانشگاه‌های آمریکا

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? پارادوکس آزادی بیان در دانشگاه‌های آمریکا