تجلیل از رئیس انجمن صبح و‌ ورزش استانداری کرمان

با حضور رئیس و دبیر هیات ورزش های همگانی استان کرمان و رئیس و اعضای کمیته ورزش روزانه از خدمات ماندگار احمد مجد زاده رئیس انجمن صبح و ورزش استانداری کرمان با اهدا لوح سپاس تجلیل به عمل آمد. به گزارش نذیر کرمان، امیر جعفری رئیس و حمید شیردل دبیر هیات ورزش های همگانی استان […]


با حضور رئیس و دبیر هیات ورزش های همگانی استان کرمان و رئیس و اعضای کمیته ورزش روزانه از خدمات ماندگار احمد مجد زاده رئیس انجمن صبح و ورزش استانداری کرمان با اهدا لوح سپاس تجلیل به عمل آمد.

به گزارش نذیر کرمان، امیر جعفری رئیس و حمید شیردل دبیر هیات ورزش های همگانی استان کرمان و محمد رضا زنگی آبادی رئیس کمیته ورزش روزانه و اعضای کمیته با حضور در دفتر کار مهندس سید احمد مجد زاده با اهدا لوح سپاس از خدمات ماندگار ایشان در توسعه ورزش همگانی تقدیر کردند.

امیر جعفری رئیس هیات ورزش های همگانی استان کرمان انجمن صبح و ورزش استانداری را ظرفیت ارزشمندی دانست و گفت: اهداف این انجمن در راستای اهداف هیات ورزش های همگانی می باشد و قطعا با هم افزایی توسعه ورزش همگانی و عمومی بهتر و مطلوبتر اتفاق خواهد افتاد.

مهندس سید احمد مجد زاده از رویکرد هیات ورزش های همگانی استان کرمان در تعامل و ارتباط تنگاتنگ با انجمن ها و موسسات مردم نهاد قدردانی کرد و گفت: حضور نیروهای تخصصی بالاخص ٱقای امیر جعفری به عنوان نیروی تخصصی ورزشی در راس هیات ورزش های همگانی موجب رشد و پیشرفت دو چندان شده است.

در این نشست صمیمی از استاد پیشکسوت ورزش های همگانی جناب آقای احمد عزیز زاده با اهدا لوح. سپاس به پاس سال ها خدمت خالصانه و صاددقانه برای توسعه و پیشرفت ورزش عمومی و همگانی شهر کرمان تجلیل به عمل آمد.


تجلیل از رئیس انجمن صبح و‌ ورزش استانداری کرمان

منبع:یـزدان کـرمان
? تجلیل از رئیس انجمن صبح و‌ ورزش استانداری کرمان