فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی

معاون عمرانی استاندار کرمان گفت: ۷۰ میلیارد تومان اعتبار حاصل از فروش املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان به حساب آن دستگاه‌ها واریز شده است. به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» سیدمصطفی آیت‌اللهی موسوی هشتم اردیبهشت ماه با اشاره به قانون مولدسازی و ظرفیت آن اظهار کرد: اداره کل اقتصاد و دارایی […]



معاون عمرانی استاندار کرمان گفت: ۷۰ میلیارد تومان اعتبار حاصل از فروش املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان به حساب آن دستگاه‌ها واریز شده است.

به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» سیدمصطفی آیت‌اللهی موسوی هشتم اردیبهشت ماه با اشاره به قانون مولدسازی و ظرفیت آن اظهار کرد: اداره کل اقتصاد و دارایی به‌عنوان متولی امر، در صورت عدم همکاری ادارات دولتی در اجرای مولدسازی، اقدامات لازم را باید انجام دهد. 

وی با اشاره به تصمیم‌گیری درباره املاک مازاد آموزش‌وپرورش، برق منطقه‌ای، علوم پزشکی رفسنجان و منابع طبیعی استان کرمان در روزهای اخیر بیان کرد: ۷۰ میلیارد تومان اعتبار حاصل از فروش املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان به حساب آن دستگاه‌ها واریز شده است.

معاون استاندار کرمان مهلت مولدسازی را محدود اعلام کرد و از ادارات خواست املاک مشخص شده را از طریق فروش و یا تهاتر تعیین تکلیف کنند. 

وی در پایان خاطر نشان کرد: تاکنون ۱۶ مصوبه به ارزش ۶هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان از مرکز برای تهاتر پروژه‌های نیمه تمام استان کرمان مانند تکمیل سد نساء بم، ساختمان آموزش‌وپرورش و احداث بیمارستان جایگزین شفا مجوز گرفته شده است.

منبع: طهماسبی

انتهای خبر/ طهماسبی


فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی