تعهد ایجاد اشتغال برای ۳۹ هزار و ۳۰۳ نفر در کرمان

مدیرکل تعاون، کار و اجتماعی کرمان، هدف‌گذاری تعهد اشتغال برای سال ۱۴۰۳ در استان‌ را ۳۹ هزار و ۳۰۳ نفر اعلام کرد.  به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مجتبی مصباح گفت: بزرگ‌ترین دغدغه استان و کشور، اشتغال برای فارغ‌التحصیلان است که برنامه‌ریزی استان […]



مدیرکل تعاون، کار و اجتماعی کرمان، هدف‌گذاری تعهد اشتغال برای سال ۱۴۰۳ در استان‌ را ۳۹ هزار و ۳۰۳ نفر اعلام کرد. 

به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مجتبی مصباح گفت: بزرگ‌ترین دغدغه استان و کشور، اشتغال برای فارغ‌التحصیلان است که برنامه‌ریزی استان بر این است که امسال یک چهارم افراد ثبت سامانه تعهد اشتغال باید از فارغ‌التحصیلان باشند.  

مصباح در ارائه گزارش عملکرد دستگاهی و شهرستانی تعهد اشتغال سال گذشته به تحقق ۱۲۳ درصد تعهد استان اشاره و عنوان کرد: با تلاش فعالان اقتصادی، برنامه‌ریزی‌های سطح استان، مدیران دستگاه‌ها و کارگروه‌های مرتبط، ۵۶ هزار و ۷۰۰ نفر در سامانه تعهد اشتغال کرمان ثبت شد. 

وی ادامه داد: در حوزه شهرستانی ۲۲ شهرستان استان کرمان صددرصد تعهد اشتغال خود را عملیاتی کردند که بردسیر، شهربابک، بم، رابر و ارزوئیه پنج شهرستان اول بودند و تنها قلعه‌‌گنج تعهد کامل را انجام نداده است. 

مصباح افزود: از ۲۴ دستگاه اصلی استان نیز که تعهد اشتغال برای آنها تعریف شده بود، ۱۹ دستگاه کامل‌ به تعهد خود عمل کردند، چهار دستگاه بالای ۹۰ درصد هستند و تنها یک دستگاه نتوانست به تعهد خود عمل کند. 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان اضافه کرد: بسیج سازندگی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، منطقه‌های ویژه اقتصادی استان، کمیته امداد، بهزیستی، دامپزشکی، راهداری، صمت و ورزش جوانان در رده‌های اول تعهد اشتغال دستگاهی قرار دارند. 

مصباح بااشاره‌به راستی‌آزمایی ثبت اشتغال‌های انجام شده، در پایان خاطرنشان کرد: کرمان جزء استان‌های با بالاترین درصد تعهد اشتغال است.

انتهای خبر/ طهماسبی


تعهد ایجاد اشتغال برای ۳۹ هزار و ۳۰۳ نفر در کرمان

منبع:آرمـان
? تعهد ایجاد اشتغال برای ۳۹ هزار و ۳۰۳ نفر در کرمان