وجود بیش‌از ۴۵۰ خیریه در استان کرمان

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت: بیش از ۴۵۰ خیریه، ۱۸۰ سمن، ۳ هزار گروه جهادی و ۴۲۵ مرکز نیکوکاری در کرمان وجود دارد. به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان»، صبح امروز آئین تجلیل از خیریه‌ها و تشکل‌های مردمی با حضور معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد کشور و جمعی از مسئولان […]



مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت: بیش از ۴۵۰ خیریه، ۱۸۰ سمن، ۳ هزار گروه جهادی و ۴۲۵ مرکز نیکوکاری در کرمان وجود دارد.

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان»، صبح امروز آئین تجلیل از خیریه‌ها و تشکل‌های مردمی با حضور معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد کشور و جمعی از مسئولان استانی در محل تالار برق کرمان برگزار شد.

 
در این مراسم ناصر عسکری‌نژاد با اشاره به این‌که خیران همراه مجموعه کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند، بیان کرد: این جلسه در واقع قدردانی از خیریه‌ها است.
 
وی ادامه داد: خدا را شاکریم که شما خیریه‌ها با ما همراه هستید و باعث شدید حضور ارباب رجوع ها به کمیته امداد کم شود.
 
مدیرکل کمیته امداد بیان کرد: بیش‌از ۴۵۰ خیریه و ۱۸۰ سمن، ۳ هزار گروه جهادی، ۴۲۵ مرکز نیکوکاری در کرمان وجود دارد که در کنار این گروه‌ها، طرح پایش فقر مطلق و چندین طرح دیگر در بخش خیریه ساری و جاری داریم.
 
عسکری‌نژاد با اشاره به این‌که وظیفه‌ ما این است که بر فعالیت‌های خیریه‌ها ارج نهیم، عنوان کرد: اگر موفقیت‌هایی در عرصه خیر و احسان در کرمان انجام شده بی‌شک توسط تلاش‌هایی شما خیران بوده که بی‌ادعا و ایثارگرانه تلاش و کار می‌کنید، امیدواریم در ادامه راه به کمک شما شاهد برچیده شدن فقر در سراسر کشور و مخصوصا دیار کریمان باشیم.

انتهای خبر/ پسند


وجود بیش‌از ۴۵۰ خیریه در استان کرمان

منبع:آرمـان
? وجود بیش‌از ۴۵۰ خیریه در استان کرمان