کشف بیش از یک میلیارد ریال وجوه کلاهبرداری

فرمانده انتظامی منوجان از کشف بالغ بر یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال وجوه کلاهبرداری شده در حوزه جرائم فضای مجازی در عملیات های اخیر پلیس فتا این شهرستان خبر داد. به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری نذیر کرمان و به نقل از پایگاه خبری پلیس حسن بژندی گفت: پلیس فتا این فرماندهی در […]

فرمانده انتظامی منوجان از کشف بالغ بر یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال وجوه کلاهبرداری شده در حوزه جرائم فضای مجازی در عملیات های اخیر پلیس فتا این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری نذیر کرمان و به نقل از پایگاه خبری پلیس حسن بژندی گفت: پلیس فتا این فرماندهی در یک ماه گذشته مبلغ یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال وجوه نقد یا برداشت های غیرمجاز در پرونده های مالی با تلاش شبانه روزی کارشناسان پلیس فتا این فرماندهی کشف و به مالباختگان عودت داده است.

وی افزود: در این راستا دو متهم نیز دستگیر و پس از واکاوی‌های اطلاعاتی و مشخص شدن نحوه انجام کلاهبرداری از شهروندان تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان منوجان در این خصوص به شهروندان توصیه کرد: به هیچ عنوان بر روی لینک های آلوده دریافتی از شماره های شخصی کلیک نکنند و تا کالایی را عیناً لمس و دریافت نکرده اند از پرداخت وجه تحت عنوان بیعانه خودداری کنند.

بژندی در پایان خاطر نشان کرد: درصورت بروز هرگونه مشکل و جرم در فضای مجازی تلفن ۰۹۶۳۸۰ مرکز فوریت های سایبری پلیس فتا بصورت شبانه روزی پاسخگو شهروندان است.

انتهای خبر/محمدی
 




کشف بیش از یک میلیارد ریال وجوه کلاهبرداری

منبع:آرمـان
? کشف بیش از یک میلیارد ریال وجوه کلاهبرداری