تشکیل اکیپ جهادی مبارزه با بیماری‌های دامی در منوجان

با تشکیل اکیپ جهادی مبارزه با بیماری‌های دامی، ۶۴۰ رأس گاو و گوساله بر علیه بیماری«لمپی اسکین» در شهرستان منوجان واکسینه شدند. به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری نذیر کرمان ؛به مناسبت هفته بسیج ، اداره دامپزشکی شهرستان منوجان در رزمایش جهادگران فاطمی‌سه در ‌راستای رسالت حفظ سرمایه‌های دامی و مقابله با بیماری‌های واگیر دامی، با تشکیل […]

با تشکیل اکیپ جهادی مبارزه با بیماری‌های دامی، ۶۴۰ رأس گاو و گوساله بر علیه بیماری«لمپی اسکین» در شهرستان منوجان واکسینه شدند.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری نذیر کرمان ؛به مناسبت هفته بسیج ، اداره دامپزشکی شهرستان منوجان در رزمایش جهادگران فاطمی‌سه در ‌راستای رسالت حفظ سرمایه‌های دامی و مقابله با بیماری‌های واگیر دامی، با تشکیل اکیپ‌‌ جهادی مبارزه با بیماری‌های دامی به منظور پیشگیری از بیماری لمپی اسکین که سالیانه خسارات جبران‌ناپذیری به دامداران و صنعت دامپروری کشور می‌زند، اقدام به واکسینه کردن دام‌های این شهرستان کرده است.

لازم به ذکر است، در روستاهای دشت عباس ، چاه نارنج و نازی آباد این شهرستان بیش از ۶۴۰ راس گاو و گوساله بر علیه بیماری لمپی اسکین  واکسینه شدند.

انتهای خبر/محمدی
 




تشکیل اکیپ جهادی مبارزه با بیماری‌های دامی در منوجان

منبع:آرمـان
? تشکیل اکیپ جهادی مبارزه با بیماری‌های دامی در منوجان