افتتاحیه چهارمین سوگواره کوچه‌های بنی‌هاشم(ع) در شهرستان منوجان

مسئول هماهنگی خیریه کرامت ایرانیان گفت: همزمان با ایام فاطمیه و در آستانه سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در سوگواره کوچه‌های بنی‌هاشم(ع) افتتاح شد. به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه خبری «نذیر کرمان»سوگواره کوچه‌های بنی‌هاشم(ع) همزمان با ایام فاطمیه و در آستانه سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در منوجان افتتاح و از تاریخ سه […]

مسئول هماهنگی خیریه کرامت ایرانیان گفت: همزمان با ایام فاطمیه و در آستانه سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در سوگواره کوچه‌های بنی‌هاشم(ع) افتتاح شد.

به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه خبری «نذیر کرمان»سوگواره کوچه‌های بنی‌هاشم(ع) همزمان با ایام فاطمیه و در آستانه سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در منوجان افتتاح و از تاریخ سه شنبه ٢١ آذر الی یکشنبه ٢۶ آذر، از ٩ صبح تا ١٢ و عصرها از ساعت ١۵ تا ٢١ میزبان بازدیدکنندگان است .

خشنود صادقی مسئول هماهنگی خیریه کرامت ایرانیان درخصوص برگزاری این نمایشگاه گفت : این نمایشگاه برای بازدید عموم مردم است و در بخش‌های مختلف این نمایشگاه راویان، وقایع مختلف تاریخی را برای بازدیدکنندگان بیان می‌کنند.

وی افزود : این نمایشگاه از واقعه غدیر خم آغاز و با نمایش وقایع مختلف رحلت پیامبر اکرم(ص) در نهایت به شهادت حضرت زهرا (س) و انطباق آن با وقایع روز و شهدای مدافع حرم و شهدای جهان اسلام ختم خواهد شد.

گفتنی است، نمایشگاه در حال برگزاری جزو عظیم‌ترین پروژه فاطمی با این سبک در کشور است که به نمایش گوشه‌هایی از مصائب وارد آمده بر تنها دخت گرانقدر پیامبر اکرم (ص)، پس از شهادت آن بزرگوار می‌پردازد و مکان برگزاری در فضایی واقع در بلوار معلم، کوچه ۶ جنب دفتر امام جمعه شهرستان منوجان و الهام گرفته از معماری مدینه‌النبی است.
انتهای خبر/محمدی




افتتاحیه چهارمین سوگواره کوچه‌های بنی‌هاشم(ع) در شهرستان منوجان

منبع:آرمـان
? افتتاحیه چهارمین سوگواره کوچه‌های بنی‌هاشم(ع) در شهرستان منوجان