پیام تبریک فرماندهی ومسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه زرند به مناسبت ۱۷مردادروز خبرنگار

تقارن۱۷ مرداد سالروز شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار با عاشورای حسینی (علیه السلام ) بیانگر این نکته است که رسالت شما خبرنگاران در راستای رسالت پیام آور عاشورا حضرت زینب (سلام الله علیها) است . به گزارش فت فتواز کرمان :همزمان با ۱۷مرداد ماه سالروز شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار با عاشورای حسینی […]

تقارن۱۷ مرداد سالروز شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار با عاشورای حسینی (علیه السلام ) بیانگر این نکته است که رسالت شما خبرنگاران در راستای رسالت پیام آور عاشورا حضرت زینب (سلام الله علیها) است .

به گزارش فت فتواز کرمان :همزمان با ۱۷مرداد ماه سالروز شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار با عاشورای حسینی (علیه السلام )سرهنگ پاسدار حسین امیری فرمانده سپاه زرند وحجت الاسلام محمد ایزدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در این ناحیه پیام تبریکی را صادرکه متن پیام بدین شرح می باشد.

” اگر زحمات شما نباشد، این لحظه‌ها هرگز ماندگار نمی‌شود. شما آن را حفظ می‌کنید و در اختیار افکار مردم قرار می‌دهید ”  امام خامنه ای مد ظله العالی

خبرنگاران طلایه داران جبهه آگاهی و چشم بینا و زبان گویای مردم هستند،خبرنگاران وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش هستند، زیرا همواره در عمق جامعه زندگی می کنند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه ای، مرهون تلاش های شبانه روزی آنهاست.

سلام و درود خدا بر تمامی خبرنگاران شهید که قلم را سلاح خویش و رسانه را سنگر دفاع از استقلال و آزادی و مقابله با زرمندان و زورمندان بریده از انسانیت و قدرت‌های سلطه ‏گر جهانی قرار دادند و در این راه پرافتخار به لقاء محبوب رسیدند و سلام و درود خدا بر تمامی وقایع‌ نگارانی که حرمت قلم و آگاهی را پاس می‏دارند و خامه خویش را جز در مسیر حق و عدالت به کار نمی‏گیرند

خبرنگاران به راستی سمبل تعهد، وظیفه شناسی، دلسوزی، آگاهی بخشی و مطالبه گری هستند که حتی جانشان را برای روشنی بخشی و عینیت بخشیدن به “نون والقلم مایسطرون” در طبق اخلاص گذاشته‌اند.

تقارن۱۷ مرداد  سالروز شهادت شهید محمود صارمی و روز خبرنگار با عاشورای حسینی (علیه السلام ) بیانگر این نکته است که رسالت شما خبرنگاران در راستای رسالت پیام آور عاشورا حضرت زینب (سلام الله علیها) است.وقطعا رسالت خبرنگاران عزیزرا ،در تبلیغ وترویج مکتب حسینی (علیه السلام ) وضرورت فرهنگ سازی جهادتبیین دوچندان خواهد نمود و چه زیبا و بجاست که یاد کنیم از پیام‌آور دشت کربلا، حضرت زینب کبری (سلام الله علیها) . خبرنگار نهضت عاشورای امام حسین (علیه السلام )است وپیام بر” عاشورا که “کربلا در کربلا می‌ماند اگر زینب (سلام الله علیها)  نبود…” گزاف نیست اگر او را بهترین الگو برای خبرنگاری معرفی کنیم. همین قیاس کافی است تا یک خبرنگار راستین و آزاد بداند در راه گفتن حقایق و بیدار کردن خلایق چه دشواری‌هایی که نباید تحمل کند و چه محرومیت‌هایی که به سراغش نمی‌آید.

هفدهم مرداد که یادآور ایثارگری و رشادت خبرنگاران شهیدی چون محمود صارمی؛ مرتضی آوینی و خبرنگاران شهید هواپیمای”سی ۱۳۰” ،فرصت مناسبی است برای بزرگداشت مقام مجاهدان و تلاشگران حوزه خبر و رسانه ؛ آن ها که با سر خط قلم و تراوش اندیشه خود ، مسیر آگاهی رسانی ، توسعه و پیشرفت ایران اسلامی را هموار می سازند تا در مقابل هجوم رسانه های بیگانه، با هدفگذاری مناسب ، جبهه متحد فرهنگی و رسانه ای را پایه گذاری کنید

مسیری که پرچمدار آن برای اصحاب رسانه شهید صارمی ها هستند. 

این جانب با تسلیت شهادت سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین علیه السلام و ۷۲ تن از یاران باوفایش، ۱۷مرداد سالروز شهادت شهید محمود صارمی و روزخبرنگار بر همه مجاهدان عرصه جهاد تبیین گرامی‌باد و زحمات وتلاش  با ارزش همه  شما اصحاب رسانه وخبرنگاران شهرستان زرند.،خصوصا خبرنگاران بسیجی در پوشش وانعکاس اخبار سپاه وبسیج  را ارج نهاده و دوام توفیقات روز افزون شما را از درگاه خداوند  متعال  را خواستاریم .

سرهنگ پاسدار حسین امیری فرمانده سپاه شهرستان زرند

محمد ایزدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان زرند

 

 




پیام تبریک فرماندهی ومسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه زرند به مناسبت ۱۷مردادروز خبرنگار

منبع: خــبرگزاری بســیج
? پیام تبریک فرماندهی ومسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه زرند به مناسبت ۱۷مردادروز خبرنگار