طرح قاضی مدرسه در ماهان اجرایی شد

رئیس حوزه قضایی ماهان گفت: طرح قاضی مدرسه با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم و ارتقای سطح سواد حقوقی دانش‌آموزان اجرایی شده است. به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان» به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان کرمان، محمدرسول مجیدی‌نژاد در جمع دانش‌آموزان ماهان بر اهمیت عفاف و حجاب […]



رئیس حوزه قضایی ماهان گفت: طرح قاضی مدرسه با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم و ارتقای سطح سواد حقوقی دانش‌آموزان اجرایی شده است.

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان» به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان کرمان، محمدرسول مجیدی‌نژاد در جمع دانش‌آموزان ماهان بر اهمیت عفاف و حجاب و لزوم فرهنگ‌سازی و ترویج فرهنگ غنی ایرانی و اسلامی تاکید کرد.
 
وی در ادامه ضمن تشریح فرآیند قضایی و نحوه کار در سیستم قضایی پرداخت و گفت: ضرورت دارد دانش‌آموزان در خصوص تحقیق بیش‌تر در منابع غنی ملی و دینی مطالعه کنند.
 
دادستان عمومی و انقلاب بخش ماهان نیز در این دیدار با بیان این مطلب که لازم است دانش‌آموزان در منابع ایرانی و اسلامی تحقیق و مطالعه کنند، بیان کرد: «عفاف و حجاب» نه تنها یک اصل قانونی است بلکه بخشی از هویت فرهنگی ما به شمار می‌رود. 
 
سینا بنی اسد اظهار کرد: ما باید با آگاهی و شناخت بیشتر، این ارزش‌ها را در جامعه تقویت کنیم.

انتهای خبر/ پسند


طرح قاضی مدرسه در ماهان اجرایی شد

منبع:آرمـان
? طرح قاضی مدرسه در ماهان اجرایی شد