کسب رتبه برتر جشنواره «طنز پهلو» توسط شاعر زرندی

سعید زینلی شاعر جوان زرندی در هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه کشور خوش درخشید و رتبه دوم جشنواره ملی «طنز پهلو» را کسب کرد. به گزارش گروه فرهنگی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان؛ سعید زینلی شاعر جوان و مسئول انجمن شعر و ادب […]



سعید زینلی شاعر جوان زرندی در هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه کشور خوش درخشید و رتبه دوم جشنواره ملی «طنز پهلو» را کسب کرد.

به گزارش گروه فرهنگی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان؛ سعید زینلی شاعر جوان و مسئول انجمن شعر و ادب مولوی شهرستان زرند با شرکت در هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه باعنوان «طنز پهلو» که توسط معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان برگزار شد رتبه دوم بخش شعر طنز را کسب کرد.

هشتمین دوره جشنواره ملی «طنز پهلو» در بخش‌های داستان طنز، شعر طنز، نثر طنز، کاریکاتور و کارتون و در بخش طنز چند رسانه‌ای به‌میزبانی گیلان برگزار شد. در این دوره از جشنواره یک هزار و ۱۲۹ اثر از طنزپردازان و فعالان رسانه‌ای کشور به دبیرخانه آن رسیده بود که به ۱۵ نفر از برگزیدگان جوایزی اهدا شد.

انتهای خبر/م


کسب رتبه برتر جشنواره «طنز پهلو» توسط شاعر زرندی

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? کسب رتبه برتر جشنواره «طنز پهلو» توسط شاعر زرندی