هر لحظه و هرساعت با دانش آموزان بودن بهترین خاطره است

معلم و مدیر نمونه و بسیجی دبستان میثم تمار روستای تل سمند شهر مردهک با اعلام اینکه هر لحظه و هرساعت با دانش آموزان بودن بهترین خاطره است، گفت: اگر چه چند پایه درس دادن آن هم در یک منطقه محروم، سخت است؛ اما وقتی به کارت علاقه داشته باشی، همه سختی ها شیرین می […]


معلم و مدیر نمونه و بسیجی دبستان میثم تمار روستای تل سمند شهر مردهک با اعلام اینکه هر لحظه و هرساعت با دانش آموزان بودن بهترین خاطره است، گفت: اگر چه چند پایه درس دادن آن هم در یک منطقه محروم، سخت است؛ اما وقتی به کارت علاقه داشته باشی، همه سختی ها شیرین می شوند.

به گزارش نذیر کرماناز کرمان ،فاطمه افتخاری معلم و مدیر نمونه وبسیجی دبستان میثم تمار روستای تل سمند شهر مردهک است  که ۱۱سال ۶ ماه سابقه کار دارد و به مدت ده سال چند پایه ای تدریس می کند ؛در گفتگو با خبرنگار ما، گفت: شغلم معلمی را خیلی دوست دارم  وشکر گزارم که خداوند چنین توفیقی را نصیبم کرده است.

این معلم نمونه می گوید: چند پایه درس دادن در روستایی محروم سختی زیاد دارد اما وقتی به کار خود عشق وعلاقه داری همه سختی ها شیرین می شود در یک سال شش پایه را با ۲۶ دانش‌آموز تدریس کردم  و زمانی این مدرسه را در سال ۹۵ تحویل گرفتم هیچ امکاناتی نداشت اما درحال حاضر  وخدا راشکر همه امکانات را با کمک مسئولین مهیا کردم.

هر لحظه و هرساعت با دانش آموزان بودن بهترین خاطره است

افتخاری در ادامه گفت:دانش آموزانی دارم از دو روستای پایین تر که من هر روز آنها را با ماشین می برم و میاورم.

وی در مورد بهترین خاطره دوران تدریسش می گوید :هر لحظه وهرساعت با دانش آموزان بودن بهترین خاطره است.

این معلم نمونه وبسیجی اظهار داشت :من در زندگیم قانع ومسئولیت پذیرفتم  و از خداوند میخواهم بتوانم مسئولیتی که دارم را به نحو احسن انجام دهم.

افتخاری در پایان فرا رسیدن روز مقدس معلم را به تمام معلمان وهمکارانش تبریک گفت و برای همه معلمان سلامتی و توفیق آرزو کرد.


هر لحظه و هرساعت با دانش آموزان بودن بهترین خاطره است

منبع: خــبرگزاری بســیج
? هر لحظه و هرساعت با دانش آموزان بودن بهترین خاطره است