علت فوت کارگر معدن کوهبنان در دستور قضایی

رئیس حوزه قضایی شهرستان کوهبنان از تشکیل پرونده قضایی جهت بررسی علت فوت یک کارگر در یکی از معادن این شهرستان خبر داد. به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان» به نقل از روابط عمومی دادگستری‌کل استان کرمان، علی محبوب‌پور در خصوص بررسی علت فوت کارگر معدن کوهبنان بیان کرد: بلافاصله پس‌از کسب گزارشی مبنی‌بر […]



رئیس حوزه قضایی شهرستان کوهبنان از تشکیل پرونده قضایی جهت بررسی علت فوت یک کارگر در یکی از معادن این شهرستان خبر داد.

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان» به نقل از روابط عمومی دادگستری‌کل استان کرمان، علی محبوب‌پور در خصوص بررسی علت فوت کارگر معدن کوهبنان بیان کرد: بلافاصله پس‌از کسب گزارشی مبنی‌بر وقوع حادثه و فوت یکی از کارگران معدن زغال‌سنگ رسیدگی به موضوع در دستور کار دستگاه قضایی قرار گرفت و صورت‌جلسه با حضور شاهدان و همکاران فرد متوفی تنظیم شد.
 
این مقام قضایی افزود: تحقیقات مقدماتی درباره علت فوت این فرد در حال انجام است و نظر قطعی، پس‌از اعلام نظر پزشکی قانونی و بازرسان مربوطه و اداره کار اعلام می‌شود.
 
محبوب‌پور بر ضرورت رعایت نکات ایمنی در معادن تاکید کرد و گفت: در‌ صورت اثبات تخلف، قصور و کوتاهی از جانب کارفرمایان و مسئولان مربوطه با افراد خاطی برخورد قانونی صورت خواهد پذیرفت.

انتهای خبر/ پسند


علت فوت کارگر معدن کوهبنان در دستور قضایی

منبع:آرمـان
? علت فوت کارگر معدن کوهبنان در دستور قضایی