نقش موثر کارگردان در تولید محصولی با کیفیت

کارگر موفق کارخانه لاستیک بارز با تاکید بر اینکه ما کارگران همیشه برای تولید تایر با کیفیت تلاش می کنیم، گفت: ما همواره تعصب خاصی برای  پیشرفت در تولید ملی داریم. به گزارش نذیر کرماناز کرمان ،کارگران با ایمان و اعتقاد خود همواره در صحنه های مهم و سرنوشت ساز کشور نقش آفرین بوده اند […]


کارگر موفق کارخانه لاستیک بارز با تاکید بر اینکه ما کارگران همیشه برای تولید تایر با کیفیت تلاش می کنیم، گفت: ما همواره تعصب خاصی برای  پیشرفت در تولید ملی داریم.

به گزارش نذیر کرماناز کرمان ،کارگران با ایمان و اعتقاد خود همواره در صحنه های مهم و سرنوشت ساز کشور نقش آفرین بوده اند و در همه عرصه ها و به لطف خداوند افتخار آفریده اند امروز که درگیر جنگ اقتصادی هستیم همچنان کارگران شریف چرخ های تولیدی کشور را به حرکت درآورده اند لذا باید در مقابل این همه تلاش و از خودگذشتگی های این عزیزان سر تعظیم فرود آوریم و قدردانشان باشیم.

نقش موثر کارگردان در تولید محصولی با کیفیت

به مناسبت روز کار و کارگر به سراغ کارگر موفق و بسیجی کارخانه لاستیک بارز رفتم که خود را این گونه معرفی می کند اینجانب مجید تقی زاده متولد ۲۹ اسفند ماه ۱۳۶۳ در کرمان که دارای ۲دو فرزندهستم .

وی افزود: در سال ۱۳۸۵ بعد از گذاراندن خدمت سربازی از طریق آزمون ورودی وارد صعنت بارز شدم و حدود ۱۷سال سابقه کار در خط تولید کارخانه لاستیک بارز کرمان را دارم و حدود۳ماه است که بعنوان سرپرست دوش رختکن و محوطه کارخانه بارز مشغول کار می باشم.

تقی زاده اظهار داشت: با وجود مشغله کاری و مسئولیتی که بر دوش من و همکارانم است اما همیشه تلاش برای تولید تایربا کیفیت مد نظرمان است و تعصب خاصی به پیشرفت در تولید ملی داریم.

نقش موثر کارگردان در تولید محصولی با کیفیت

این گارگر موفق کارخانه لاستیک می گوید:بنده همیشه در تمامی برنامه های فرهنگی و مذهبی کارخانه بارز فردی فعال هستم و مراسماتی که در سطح شهر به همت پرسنل کارخانه صورت می گیرد من پا به پای آنها فعالیت می کنم ودوست دارم همه برنامه های به نحواحسن انجام شود وهمچین گروهی راه اندازی کردیم که در طول سال بسته های حمایتی برای خانواده های بی مضاعف تدارک می بینیم .

تقی زاده خاطرات تلخ وشیرین کار خود را اینگونه بیان می کند: بهترین اتفاق وخاطره شیرینی در دوران کارم اتفاق افتاد این بود که به لطف خداوند بعداز۹ سال نیروی شرکتی به استخدام کارخانه بارز در آمدم وبدترین خاطره کاری ام این بود که چند نفر از همکارنم بدلیل رعایت نکردن اصول ایمنی درکار درقسمت تولید جلوی چشمان خودم انگشت دست خود را از دست دادند وآسیب های شدیدی دیدند.

وی با اعلام اینکه هرکاری سختی خودش رادارد ؛عنوان کرد : کار ما سختی های خاص خودش را دارد ولی من به کارم علاقه دارم وخوشحالم از اینکه برای پیشرفت کشورم گامی بر می دارم .

این کارگر موفق گفت :آرزو دارم هر کسی که برای این کشور تلاش می کند همیشه پیروز و موفق باشد وهمه مردم عزیزمان دلشان شاد و مشکلی نداشته باشند.

تقی زاده تاکید کرد:از مسئولین در خواست دارم که به قشر کارگر توجه ویژه ای داشته باشند و مالیات را از حقوق کارگران کسر نکنند.


نقش موثر کارگردان در تولید محصولی با کیفیت

منبع: خــبرگزاری بســیج
? نقش موثر کارگردان در تولید محصولی با کیفیت