پذیرش میهمانان نوروزی در ۲۹۷ مدرسه در قالب ۲ هزار و ۷۹۶ کلاس درس در استان کرمان

به گزارش فت فتو؛ رضا رضایی در آیین آغاز به کار ستاد فرهنگیان استان کرمان با تبریک  فرارسیدن سال جدید و بهار طبیعت، گفت: ۱۷ پایگاه مرکزی اسکان فرهنگیان در سطح استان از امروز فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز می کنند که در این راستا ۲۹۷ مدرسه آماده استقبال از مهمانان نوروزی هستند. […]

به گزارش فت فتو؛ رضا رضایی در آیین آغاز به کار ستاد فرهنگیان استان کرمان با تبریک  فرارسیدن سال جدید و بهار طبیعت، گفت: ۱۷ پایگاه مرکزی اسکان فرهنگیان در سطح استان از امروز فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز می کنند که در این راستا ۲۹۷ مدرسه آماده استقبال از مهمانان نوروزی هستند.

او افزود: ۲ هزار و ۷۹۶ کلاس درس شامل ۱۱۲ کلاس ویژه، ۹۳۷ کلاس نوع الف، یک هزار و ۵۵۵ کلاس نوع ب و ۱۹۲ کلاس نوع ج برای اسکان نوروزی فرهنگیان عزیز در استان کرمان در نظر گرفته شده است.

رضایی اظهار داشت: ضرورت دارد عوامل اجرایی فعال در ستادهای اسکان، خوش برخورد، صبور و دارای مهارت های ارتباطی خوبی باشند که در استان کرمان ۸۳۰ نفر به عنوان عامل اجرایی در ستادهای اسکان در خدمت مهمانان نوروزی هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: پیش بینی می شود امسال به ویژه تا قبل از حلول ماه مبارک رمضان با حجم زیادی از مسافران نوروزی و زائران مرقد حاج قاسم سلیمانی مواجه باشیم که امیدواریم بتوانیم میزبانان شایسته‌ای برای همه مسافران و زائران در ستادهای اسکان فرهنگیان باشیم و این عزیزان، کرمان را با خاطره خوبی ترک کنند.

انتهای پیام






آیا این خبر مفید بود؟












نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف




پذیرش میهمانان نوروزی در ۲۹۷ مدرسه در قالب ۲ هزار و ۷۹۶ کلاس درس در استان کرمان

منبع: بــرنا
? پذیرش میهمانان نوروزی در ۲۹۷ مدرسه در قالب ۲ هزار و ۷۹۶ کلاس درس در استان کرمان