مشارکت مردم در اقتصاد حلال مشکلات اقتصادی کشور است

کارشناس مدیریت بازرگانی گفت: وقتی مردم با اراده جمعی و مشارکت در حل مشکلات اقتصادی کشور ورود کنند مشکلات اقتصادی یکی پس‌از دیگری حل می شود. به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ محمد بنازاده گفت: بعد از سرمایه‌گذاری در سالیان اخیر، در جهش تولید باید هم افزایی رقم بخورد تا واحدهای تولیدی رشد […]



کارشناس مدیریت بازرگانی گفت: وقتی مردم با اراده جمعی و مشارکت در حل مشکلات اقتصادی کشور ورود کنند مشکلات اقتصادی یکی پس‌از دیگری حل می شود.

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ محمد بنازاده گفت: بعد از سرمایه‌گذاری در سالیان اخیر، در جهش تولید باید هم افزایی رقم بخورد تا واحدهای تولیدی رشد پیدا کنند و با کمک مردم آن‌ها را به ظرفیت صد برسانیم.

کارشناس مدیریت بازرگانی عنوان کرد: در جوامع توسعه‌محور، مردم نقش پررنگی دارند، تا‌ زمانی که مردم خود را در رشد و پیشرفت کشور مسئول ندانند، توسعه محقق نمی‌شود.

بنازاده اضافه کرد: وقتی مردم با اراده جمعی حول یک مشکل جمع شوند می‌توانند آن را حل کنند.

این فعال بازرگانی تصریح کرد: رهبری ضرورت مشارکت عمومی را در کنار اهمیت تولید ملی قرار دادند که نشان‌دهنده ناقص بودن تولید بدون مشارکت مردم و هدف‌گذاری برای تولید است.

وی گفت: انفعال جامعه را تسلیم وادادگی و رکود کرده و از پویایی دور کرده است.

بنازاده با بیان اینکه اگر شتابدهنده ها به کمک صنایع کوچک نیایند باعث پس‌رفت افراد صاحب ایده می‌شوند، تاکید کرد: اگر نتوانیم مسیر را مدیریت کنیم تسریع روند معکوس داریم و روبه عقب میرویم و به نتیجه نمی‌رسیم.

کارشناس مدیریت بازرگانی خاطرنشان کرد: نیروی انسانی و سرمایه‌گذاران می‌توانند صندوق‌های کوچکی تشکیل دهند و در واحدهای تولیدی سرمایه‌گذاری کنند.

انتهای خبر/


مشارکت مردم در اقتصاد حلال مشکلات اقتصادی کشور است

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? مشارکت مردم در اقتصاد حلال مشکلات اقتصادی کشور است