پدیدار شدن باج‌نیوزها از دل رسانه‌های فاقد مجوز در استان کرمان

فت فتو/کرمان مدیرعامل خانه مطبوعات استان کرمان گفت: حضور خبرنگاران یا شاغلین مرتبط با رسانه‌های فاقد مجوز در نشست‌های رسمی در استان کرمان چالش مبتلابه است و بعضاً دیده شده از دل رسانه‌های فاقدمجوز باج‌نیوزهایی وارد نظام رسانه‌ای استان کرمان شده است. آئین تجلیل از اصحاب رسانه شهرستان‌های رفسنجان و انار عصر ۱۷ مهرماه در […]

فت فتو/کرمان مدیرعامل خانه مطبوعات استان کرمان گفت: حضور خبرنگاران یا شاغلین مرتبط با رسانه‌های فاقد مجوز در نشست‌های رسمی در استان کرمان چالش مبتلابه است و بعضاً دیده شده از دل رسانه‌های فاقدمجوز باج‌نیوزهایی وارد نظام رسانه‌ای استان کرمان شده است.

آئین تجلیل از اصحاب رسانه شهرستان‌های رفسنجان و انار عصر ۱۷ مهرماه در محل مجتمع فرهنگی‌هنری افصح هجری رفسنجان برگزار شد.

مدیرعامل خانه مطبوعات استان کرمان در این مراسم پس از توضیحی درباره روند بیمه اصحاب رسانه، گفت: در مورد مسکن اقداماتی در خانه مطبوعات انجام دادیم اما ناموفق بودیم. مهمترین عنصری که در بحث مسکن می‌توان دنبال کرد، بحث زمین است که زمین را وزارت راه و شهرسازی در قالب‌های خودش واگذار می‌کند و واگذاری جداگانه‌ای ندارد و ما برای پیگیری این بحث به بن‌بست خودیم.

محمدرضا نژادحیدری ادامه داد: اما در روز خبرنگار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی وعده‌ای دادند که با تفاهم وزارت ارشاد با وزارت راه‌وشهرسازی، ۱۴ هزار واحد مسکونی قرار است ساخته شده و در اختیار رسانه‌ها قرار بگیرد که منتظریم ببینیم ضوابط و آئین‌نامه‌های آن چگونه است تا تلاش کنیم سهم مناسبی برای اصحاب رسانه استان کرمان در نظر بگیریم.

مدیرعامل خانه مطبوعات استان کرمان در ادامه از دستگاه‌های اجرایی درخواست کرد که نهایت تعامل را با رسانه‌ها داشته باشند و افزود: طبیعتاً هر چه میزان سعه‌صدر و انتقادپذیری مسئولین بالاتر باشد به بهبود عملکرد اجرایی در کشور کمک شایانی خواهد کرد.

وی بیان کرد: حضور خبرنگاران یا شاغلین مرتبط با رسانه‌های فاقد مجوز در نشست‌های رسمی در استان کرمان چالش مبتلابه است که از مسئولین درخواست می‌کنیم رسانه‌های مجوزدار را دعوت کنند چرا که بعضاً دیده شده از دل رسانه‌های فاقدمجوز باج‌نیوزهایی وارد نظام رسانه‌ای استان کرمان شده‌اند که هم برای کسانی که فعالیت مسئولانه رسانه‌ای دارند چالش‌برانگیز شده و هم برای دستگاه‌های اجرایی. ضمن اینکه برخورد با باج‌نیوزها اگر در چارچوب قوانین باشد و رسانه‌های دارای مجوز باشند پیگیری آن راحت‌تر خواهد بود.

وی در پایان از روابط‌عمومی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان و خانه مطبوعات رفسنجان که در برگزاری این آئین تلاش کردند، قدردانی کرد.

انتهای پیام




پدیدار شدن باج‌نیوزها از دل رسانه‌های فاقد مجوز در استان کرمان

منبع: ایـسنا
? پدیدار شدن باج‌نیوزها از دل رسانه‌های فاقد مجوز در استان کرمان