وقتی زحمت یکساله کشاورز به قیمت ناچیز خریداری می شود /از نبود امکانات نگهداری محصول خرما تا جولان دلالان

داستان دلالی و واسطه‌گری در بازار محصولات کشاورزی جنوب استان کرمان تکراری و تلخ است که عملاً اقدام خاصی برای مقابله با این دلالان اتخاذ نشده است. به گزارش فت فتو؛ این روزها که فصل برداشت محصول خرما در جنوب کرمان آغاز شده است، کشاورزان از نبود امکانات کافی از جمله سرد خانه نگهداری خرما و […]

داستان دلالی و واسطه‌گری در بازار محصولات کشاورزی جنوب استان کرمان تکراری و تلخ است که عملاً اقدام خاصی برای مقابله با این دلالان اتخاذ نشده است.

به گزارش فت فتو؛ این روزها که فصل برداشت محصول خرما در جنوب کرمان آغاز شده است، کشاورزان از نبود امکانات کافی از جمله سرد خانه نگهداری خرما و جولان دلالان با خرید ناچیز محصول خرما  بدون در نظر گرفتن نرخنامه تعیین شده گلایه مند هستند.

داستان دلالی و واسطه‌گری در بازار محصولات کشاورزی جنوب استان کرمان تکراری و تلخ است اما عملاً اقدام خاصی برای مقابله با این دلالان نشده است.

زارعی یکی از شهروندان منوجانی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: متاسفانه نرخنامه خرید خرما در جنوب کرمان همچنان رعایت نمی شود و کشاورز  از ترس خرابی محصول خود و نبود امکانات، خرمایش را با قیمت ناچیز به دلال می فروشد.

وی افزود: حاصل زحمت با هزینه های آن تا برداشت اینگونه به هدر می رود ولی افسوس فریاد رسی نیست.

سالاری یکی دیگر از کشاورزان منوجانی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: یک هفته قبل از برداشت محصولات خرما، اصناف کشاورزی شهرستان های جنوبی با انتشار جدولی به تعيين قيمت خرما اقدام كردند ولی دلالان با این نرخنامه از کشاورز محصولات را نمی خرند.

زارعی یکی دیگر از کشاورزان منوجانی با تأکید بر اینکه دلالان باید ساماندهی شوند، خاطر نشان کرد: کمبود سردخانه در جنوب باعث شده با نرخ تعیین شده از کشاورز محصول خرما خریداری نشود.

انتهای پیام/محمدی




وقتی زحمت یکساله کشاورز به قیمت ناچیز خریداری می شود /از نبود امکانات نگهداری محصول خرما تا جولان دلالان

منبع:آرمـان
? وقتی زحمت یکساله کشاورز به قیمت ناچیز خریداری می شود /از نبود امکانات نگهداری محصول خرما تا جولان دلالان