وقایع کرمان تلفات جانی نداشت/رییس دادگستری: تدارک وسیع ضدانقلاب ناکام ماند

کرمان- فت فتو- رییس کل دادگستری کرمان که می‌گوید به همت اعضای شورای تامین بویژه نیروهای امنیتی و انتظامی وقایع اخیر در این استان تلفات جانی نداشت گفت: در برخورد با بدخواهان و ضدانقلاب که تدارک وسیعی برای استان دیده بودند، نیروها با هوشیاری عمل کردند که مسائل زود جمع شد و کمترین خسارت ها […]

کرمان- فت فتو- رییس کل دادگستری کرمان که می‌گوید به همت اعضای شورای تامین بویژه نیروهای امنیتی و انتظامی وقایع اخیر در این استان تلفات جانی نداشت گفت: در برخورد با بدخواهان و ضدانقلاب که تدارک وسیعی برای استان دیده بودند، نیروها با هوشیاری عمل کردند که مسائل زود جمع شد و کمترین خسارت ها را داشتیم.

به گزارش دریافتی فت فتو به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کرمان، حجت الاسلام ابراهیم حمیدی روز دوشنبه در شورای معاونین دادگستری کل استان کرمان افزود: طی روزهای اخیر در برخورد با بدخواهان و ضد انقلاب که تدارک وسیعی برای استان کرمان دیده بودند، با هوشیاری نیروهای عمل‌کننده بویژه نیروی انتظامی با همراهی ارتش، سپاه و دستگاه قضایی این مسائل زود جمع شد و کمترین خسارت‌ها را در این استان داشته‌ایم.

وی از خدمات و تلاش های نیروی انتظامی در استان کرمان تقدیر و بیان کرد: نیروی انتظامی با وجود تکثر ماموریت ها، زحمات زیادی را برای ایجاد نظم و امنیت جامعه و اجرای وظایف خود با عنوان ضابط قضایی متحمل می‌شوند که این تلاش‌ها شایسته تقدیر است.

حمیدی ضمن تاکید بر اینکه با اقدامات و تدابیر شوراهای تامین مرکز استان و شهرستان‌ها از وارد آمدن خسارت به بیت‌المال جلوگیری شد و تلفات جانی نیز نداشته‌ایم اظهارداشت: هفته نیروی انتظامی فرصت بسیار خوبی است که از رشادت‌ها، تدابیر و اقدامات این نیرو برای حفظ امنیت و آسایش مردم تقدیر شود و در این زمینه از همراهی مسئولان قضایی و دادستان‌های استان نیز تقدیر می‌شود.
در این نشست مقرر شد به منظور ساماندهی مراجعان به محاکم قضایی استان، سامانه مربوطه از مجتمع جرایم امنیتی آغاز به فعالیت کند و سپس در سایر مراجع قضایی نیز فعال شود.

برخورد با ترک فعل مربوط به ملاقات فرزندان طلاق
به گزارش فت فتو رییس کل دادگستری استان کرمان در ادامه این نشست همچنین بر ضرورت تامین فضای مناسب برای ملاقات فرزندان طلاق با والدین تاکید کرد و ادامه داد: در این زمینه ترک فعل‌هایی از سوی سازمان‌های مربوطه انجام شده که باید در قالب یک جلسه مشترک، این موضوعات پیگیری و از دستگاه‌های متولی مطالبه شود.
سید مهدی قویدل معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان نیز در این نشست ضمن اشاره به اینکه مکان مناسبی برای ملاقات فرزندان طلاق وجود ندارد  افزود: بهزیستی، نیروی انتظامی، شهرداری، علوم پزشکی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی باید همکاری لازم را در این زمینه داشته باشند که تاکنون در این زمینه اقدام مناسب انجام نشده است.




وقایع کرمان تلفات جانی نداشت/رییس دادگستری: تدارک وسیع ضدانقلاب ناکام ماند

منبع: ایرنـا
? وقایع کرمان تلفات جانی نداشت/رییس دادگستری: تدارک وسیع ضدانقلاب ناکام ماند