وضعیت هوای امروز استان کرمان

رییس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: امروز وزش باد و طوفان در برخی از مناطق استان کرمان پیش بینی می‌شود. حمیده حبیبی گفت: شدت وزش باد در شمال، مرکز  و شمال غرب استان کرمان بیشتر است و تا اواسط هفته آینده طوفان در این مناطق پیش بینی می‌شود. به گفته او […]

رییس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: امروز وزش باد و طوفان در برخی از مناطق استان کرمان پیش بینی می‌شود.

حمیده حبیبی گفت: شدت وزش باد در شمال، مرکز  و شمال غرب استان کرمان بیشتر است و تا اواسط هفته آینده طوفان در این مناطق پیش بینی می‌شود.

به گفته او کاهش کیفیت هوا، کاهش دید افقی و افزایش غلظت ریزگرد‌ها  در این مناطق دور از انتظار نیست.

حبیبی گفت: مسافران نوروزی و  رانندگانی که قصد تردد از مسیر‌های استان کرمان به استان‌های فارس، یزد و خراسان جنوبی را دارند از شرایط جاده‌ها باخبر باشند؛ زیرا  احتمال  وقوع طوفان شن در محور‌ها وجود دارد.

او می‌گوید: منوجان در ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۳۶ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین روز را در استان پشت سر گذاشته و صبح امروز لاله زار با دمای یک درجه سانتیگراد خنک‌ترین نقطه استان کرمان به ثبت رسیده است. 

رییس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۹ درجه سانتیگراد اعلام کرد و گفت: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات خود به ۲۷ درجه سانتیگراد می‌رسد.

فت فتو کرمان کرمان




وضعیت هوای امروز استان کرمان

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? وضعیت هوای امروز استان کرمان