هوشیاری ماموران پلیس راه کرمان مانع از بروز حادثه مرگبارشد

کرمان_ رییس پلیس راه شمال استان کرمان گفت: هوشیاری مامورین پلیس راه رفسنجان حین گشت زنی درساعات اولیه صبح مانع از بروز یک حادثه مرگبار شد. به گزارش نذیر کرمان، سرهنگ علی رضایی، عصر چهارشنبه در تشریح این ماجرا گفت: صبح روز چهارشنبه یکم فروردین ماه، مأموران گشت پلیس راه شمال کرمان در ساعات اولیه […]

کرمان_ رییس پلیس راه شمال استان کرمان گفت: هوشیاری مامورین پلیس راه رفسنجان حین گشت زنی درساعات اولیه صبح مانع از بروز یک حادثه مرگبار شد.

به گزارش نذیر کرمان، سرهنگ علی رضایی، عصر چهارشنبه در تشریح این ماجرا گفت: صبح روز چهارشنبه یکم فروردین ماه، مأموران گشت پلیس راه شمال کرمان در ساعات اولیه صبح حین گشت زنی در محور رفسنجان به انار متوجه می‌شوند راننده یک دستگاه تریلر تعادل خود را از دست داده به صورت غیر عادی در حال رانندگی می‌باشد.

وی افزود: بر همین اساس تیم گشت با استفاده از آژیر خودرو راننده را از خواب بیدار و متوقف می‌کنند که این اقدام مأمورین پلیس راه مانع از بروز حادثه مرگبار شد.

وی در پایان از رانندگان خواست: از رانندگی در حالت خستگی و خواب‌آلودگی به صورت جدی خودداری تا انشاالله شاهد کاهش حوادث رانندگی در سطح راه‌های استان باشیم.

کد خبر ۶۰۵۹۴۷۰




هوشیاری ماموران پلیس راه کرمان مانع از بروز حادثه مرگبارشد

منبع: مــهر
? هوشیاری ماموران پلیس راه کرمان مانع از بروز حادثه مرگبارشد