همکاری پلیس البرز و کرمان، انتقال ۱۵۴ کیلو مواد مخدر را ناکام گذاشت 

کرمان – فت فتو – فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: در پی گزارش لحظه‌ای پلیس استان البرز و عملیات فوق‌العاده سرعتی پلیس کرمان از انتقال ۱۵۴ کیلوگرم مواد مخدر شامل ۱۱۴ کیلو شیشه و ۴۰ کیلو هروئین به مرکز کشور جلوگیری شد. به گزارش روز پنجشنبه فت فتو و به نقل از پایگاه خبری پلیس […]

کرمان – فت فتو – فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: در پی گزارش لحظه‌ای پلیس استان البرز و عملیات فوق‌العاده سرعتی پلیس کرمان از انتقال ۱۵۴ کیلوگرم مواد مخدر شامل ۱۱۴ کیلو شیشه و ۴۰ کیلو هروئین به مرکز کشور جلوگیری شد.

به گزارش روز پنجشنبه فت فتو و به نقل از پایگاه خبری پلیس کرمان، سردار “عبدالرضا ناظری” افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان و ایستگاه بازرسی “سه راهی راین” کرمان در پی گزارش لحظه‌ای پلیس البرز مبنی بر ورود یک دستگاه خودروی پژو حامل مواد مخدر به حوزه این استان، به سرعت و با اعزام چند تیم وارد عمل و با پایش خودروهای عبوری و متوقف در محدوده جاده موفق شدند خودروی پژوی مورد نظر را شناسایی کنند.

وی اظهار داشت: سرنشین خودرو حامل مواد مخدر در مواجهه با حضور پلیس اقدام به فرار کرد و سرنشینان ۲ دستگاه خودروی سواری دیگر نیز با تیراندازی به سمت ماموران قصد کمک به فرار آن را داشتند که در سایه عنایات خاصه حضرت حق و تیراندازی پرحجم ماموران، خودروی حامل مواد مخدر در ادامه مسیر از حرکت باز ایستاد.

فرمانده انتظامی استان کرمان تصریح کرد: طی این عملیات به رغم فرار سرنشینان خودروی حامل مواد مخدر و ۲ خودروی راه پاک کن از انتقال ۱۱۴ کیلو شیشه و ۴۰ کیلو هروئین به مرکز کشور جلوگیری شد و با رصد انجام گرفته در صحنه درگیری و پی جویی های اطلاعاتی بعدی حتما عاملان و رابطان حمل این محموله سنگین مواد روانگردان شناسایی و دستگیر خواهند شد.




همکاری پلیس البرز و کرمان، انتقال ۱۵۴ کیلو مواد مخدر را ناکام گذاشت 

منبع: ایرنـا
? همکاری پلیس البرز و کرمان، انتقال ۱۵۴ کیلو مواد مخدر را ناکام گذاشت