مخبر: شهید رئیسی در هر سفر استانی به محروم‌ترین نقطۀ استان می‌رفت

به گزارش خبرنگار سیاست نذیر کرمان، محمد مخبر، سرپرست ریاست جمهوری امروز در مراسم افتتاحیه مجلس دوازدهم اظهار کرد: در اینجا جا دارد هم نعمت رهبری و هم نعمت مردم وفاداری که گوش به فرمان رهبری هستند که واقعاً سرمایه اصلی کشور، مردم هستند، در تمام مسائلی که در طول این سال‌ها داشتیم، حضور مردم […]

به گزارش خبرنگار سیاست نذیر کرمان، محمد مخبر، سرپرست ریاست جمهوری امروز در مراسم افتتاحیه مجلس دوازدهم اظهار کرد: در اینجا جا دارد هم نعمت رهبری و هم نعمت مردم وفاداری که گوش به فرمان رهبری هستند که واقعاً سرمایه اصلی کشور، مردم هستند، در تمام مسائلی که در طول این سال‌ها داشتیم، حضور مردم با تدبیر و فرماندهی رهبری مشکل‌گشا بود.

وی افزود: ما در این چند سال، چون از نزدیک با شهیدانمان مواجه بودیم یکسری ویژگی‌های شخصی داشتند که نمی‌تواند محبوبیتی که در مردم بوجود آورد، غیر از این باشد. من با گوشت و پوست و استخوانم می‌گویم این چیزی که من در این جریان حس کردم هیچ عمل صالحی بالاتر از خدمت به مردم و تبعیت از رهبری نیست.  

سرپرست ریاست جمهوری گفت: بعضی اوقات شهید رئیسی از مسائلی ناراحت می‌شد، می‌گفت فلانی فکر می‌کنم اگر این کار را کنم دل رهبری ناراحت شود، ریشه این کار کجا بود؟ ریشه آن خدامحوری و اخلاص او بود. یکی از مسائلی که بسیار موثر بود خارج کردن خود قید و بند تشریفات بود و با تمام قدرت از ساده‌زیستی خود دفاع می‌کرد.

مخبر با بیان اینکه شهید رئیسی اعتقاد به چارچوب‌های نظامی اسلامی، ارزش‌های انقلاب و به حفظ خطوط قرمز نظام ایمان داشت و مراقبت می‌کرد، اضافه کرد: نکته دیگری که در ایشان بارز بود که حضرت آقا هم فرمودند، روحیه خستگی ناپذیری ایشان بود. بعضی اوقات از سفر‌های سنگین خارجی بر می‌گشتند، ساعت ۳ نصفه‌شب به تهران می‌رسد وقتی ما به استقبال می‌رفتیم می‌گفت فلانی ساعت ۶ می‌توانیم جلسه داشته باشیم؟ وقتی هم می‌آمدند جلسه می‌گفتند از وقایعی که در نبود ایشان من نوشته بودم مطلع و از نتیجه آنها سئوال می‌کرد.

وی ادامه داد: شهید رئیسی در هر سفر استانی، اولین جایی که می‌رفت محروم‌ترین نقطۀ استان بود. شهید رئیسی اصرار داشت که حتی یکی از تدابیر رهبر انقلاب روی زمین نماند.

در حال بروزرسانی…

انتهای پیام/




مخبر: شهید رئیسی در هر سفر استانی به محروم‌ترین نقطۀ استان می‌رفت

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آنـــا
? مخبر: شهید رئیسی در هر سفر استانی به محروم‌ترین نقطۀ استان می‌رفت