حمایت بسیج از درمان ۱۰۰ هزار زوج نابارور در کشور

به گزارش نذیر کرمان از کرمان ، عیسی مالمیر مدیرعامل موسسه خدمات درمانی بسیجیان کشور عصر امروز در آیین افتتاح  یک درمانگاه عمومی  تخصصی   دو دندانپزشکی در کرمان با اشاره به اینکه ما با کمک مردم، خیرین و نهادهای همسو تعداد درمانگاه‌ها را از عدد ۴۸ به ۱۵۲ ارتقا دادیم، اظهار داشت: ما هیچ بودجه‌ای […]

به گزارش نذیر کرمان از کرمان ، عیسی مالمیر مدیرعامل موسسه خدمات درمانی بسیجیان کشور عصر امروز در آیین افتتاح  یک درمانگاه عمومی  تخصصی   دو دندانپزشکی در کرمان با اشاره به اینکه ما با کمک مردم، خیرین و نهادهای همسو تعداد درمانگاه‌ها را از عدد ۴۸ به ۱۵۲ ارتقا دادیم، اظهار داشت: ما هیچ بودجه‌ای را نه از سمت دولت و نه از سمت نهادهای بالادستی خودمان دریافت نکردیم.

وی ادامه داد: ما شخصیت حقوقی و مالی مستقلی داریم و تمام زیرساخت‌هایی که انجام می‌شود از محل درآمدزایی و کمک‌های مردم است و در جهت عملیاتی کردن شعار سال مقام معظم رهبری (مدظله العالی) کار می‌کنیم.

مدیر عامل موسسه خدمات درمانی بسیجیان کشور، ماموریت موسسه خدمات درمانی بسیجیان را درمان زوج های نابارور دانست و گفت: از سال ۹۵ تا ۱۴۰۰ از ۱۰ هزار زوج حمایت شده که در سال ۱۴۰۱ و ۱۴ ۲ با یک جهش چند برابری به ۲۰ هزار زوج رسید و امسال هم درمان ۱۰۰ هزار زوج را هدف گذاری کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه در حوزه مددکاری مهمترین و شاخص‌ترین کار ما بحث افزایش جمعیت و ماموریت موسسه ما در بحث درمان زوج‌های نابارور است، افزود: حمایت ما به زوجین از سال ۱۳۹۵ تا سال ۱۴۰۰ به صورت نقدی بود ولی از سال ۱۴۰۰  به بعد به صورت بیمه‌ای درآمده است.

مالمیر با اشاره به اینکه درمانگاهی که امروز افتتاح شد در سه طبقه بالغ بر ۶۰۰ متر فضای درمانی دارد که  با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد تومان بازسازی شده است، گفت: تجهیزاتی که برای اینجا ارسال شده بالغ بر ۵ میلیارد تومان است.

وی با اعلام اینکه ما در حوزه تجهیز مراکز درمانی به مردم شریف و ولایت مدار کرمان قول می‌دهیم هیچ مشکلی در بحث تجهیز مراکز درمانی که زیرساخت آنها انجام شده است، افزود: بر آن هستیم سرانه درمانی که ایجاد می‌کنیم از مناطق متوسط به پایین باشد.

وی با اشاره به اینکه بحث عدالت در سلامت دو شاخص فراهم بودن و  در دسترس بودن دارد؛ عنوان کرد: یعنی ممکن است خود شهر کرمان بهترین بیمارستان را در مرکز شهر داشته باشد ولی مردم دسترسی به آن نداشته باشند، پس بحث عدالت در سلامت محقق نشده است.

مدیر عامل موسسه خدمات درمانی بسیجیان کشور بیان کرد: یکی از راهبردهای گام دوم انقلاب اسلامی، سرفصل چهارم آن بحث تحقق عدالت است که در حوزه بهداشت و درمان تحت عنوان عدالت در سلامت از آن نام برده می‌شود.

انتهای پیام/۵۱۱/




حمایت بسیج از درمان ۱۰۰ هزار زوج نابارور در کشور

منبع: تسنــیم
? حمایت بسیج از درمان ۱۰۰ هزار زوج نابارور در کشور