نواخته شدن زنگ انقلاب اسلامی در شهرستان کهنوج

همزمان با آغاز چهل‌ و‌پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی صبح امروز زنگ انقلاب اسلامی در شهرستان کهنوج نواخته شد. به گزارش سرویس اجتماعی «راه‌آرمان»به نقل از خبرگزاری،  صدا و سیما،  حجت الاسلام احمدنجنو امام جمعه کهنوج درمراسم‌نمادین‌نواختن‌زنگ‌انقلاب‌در‌مدرسه‌دخترانه‌نمونه‌دولتی‌بعثت‌شهرستان کهنوج، گفت:در این چهل و پنج‌سال انقلاب‌اسلامی دشمنان از هر راهی برای سرنگونی این نظام استفاده کردند.    […]

همزمان با آغاز چهل‌ و‌پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی صبح امروز زنگ انقلاب اسلامی در شهرستان کهنوج نواخته شد.

به گزارش سرویس اجتماعی «راه‌آرمان»به نقل از خبرگزاری،  صدا و سیما،  حجت الاسلام احمدنجنو امام جمعه کهنوج درمراسم‌نمادین‌نواختن‌زنگ‌انقلاب‌در‌مدرسه‌دخترانه‌نمونه‌دولتی‌بعثت‌شهرستان کهنوج، گفت:در این چهل و پنج‌سال انقلاب‌اسلامی دشمنان از هر راهی برای سرنگونی این نظام استفاده کردند. 
 
وی پشتوانه مردمی را مهمترین عامل پایداری نظام اسلامی ایران دانست و اظهار کرد: همت و پشتیبانی مردم این اجازه را نداده و تا زمانی که پشتوانه انقلاب مردم هستند دشمن ناکام خواهد بود. 
 
نجنو خاطرنشان کرد: امروز دشمن با هر ترفندی به دنبال نا امید کردن مردم از دستاورد های انقلاب و به ویژه بزرگنمایی مشکلات اقتصادی است تا مردم را دلسرد و ناامید کند.

گفتنی است در پایان این مراسم با همکاری اداره منابع طبیعی کهنوج ۲۷ نهال به یاد ۲۷ شهید دانش آموز حادثه تروریستی کرمان در مدرسه نمونه دولتی بعثت کاشته شد.

لازم به توضیح است این مراسم به دلیل تعطیلی مدارس در روز پنج شنبه یک روز زودتر برگزار شد.

انتهای خبر/پ




نواخته شدن زنگ انقلاب اسلامی در شهرستان کهنوج

منبع:آرمـان
? نواخته شدن زنگ انقلاب اسلامی در شهرستان کهنوج