قاچاقچی گازوئیل در ریگان دستگیر شد

به گزارش نذیر کرمان، جانشین فرمانده انتظامی ریگان از توقیف یک دستگاه اتوبوس حامل ۱۱ هزار لیتر سوخت قاچاق در این شهرستان خبر داد. سرهنگ عباس نظام آبادی در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان ریگان در حین گشت زنی در محورهای مواصلاتی این شهرستان به یک دستگاه اتوبوس مشکوک شده و […]

به گزارش نذیر کرمان، جانشین فرمانده انتظامی ریگان از توقیف یک دستگاه اتوبوس حامل ۱۱ هزار لیتر سوخت قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ عباس نظام آبادی در تشریح این خبر اظهار داشت:

  • ماموران پلیس آگاهی شهرستان ریگان در حین گشت زنی در محورهای مواصلاتی این شهرستان به یک دستگاه اتوبوس مشکوک شده و آن را متوقف کردند.
  • در بازرسی از این اتوبوس، ۱۱ هزار و ۶۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق که به صورت ماهرانه‌ای در مخزن‌های تعبیه شده در زیر صندلی‌ها جاسازی شده بود، کشف شد.
  • راننده اتوبوس که یک مرد ۴۵ ساله بود، دستگیر و به همراه سوخت قاچاق به مقر پلیس منتقل شد.

سرهنگ نظام آبادی با اشاره به تشکیل پرونده قضایی برای متهم، اظهار کرد:

  • پلیس در برخورد با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی با جدیت تمام وظایف خود را انجام می‌دهد و با قاچاقچیان این مواد به شدت برخورد خواهد کرد.

قاچاق سوخت نه تنها به اقتصاد کشور آسیب می‌زند، بلکه خطرات زیست‌محیطی زیادی نیز به همراه دارد.

از جمله این خطرات می‌توان به آلودگی هوا، تخریب خاک و آب‌های زیرزمینی و همچنین افزایش خطر آتش‌سوزی و انفجار اشاره کرد.

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با تلاش شبانه‌روزی خود در جهت مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی گام برمی‌دارد و از شهروندان نیز تقاضا دارد که در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را به پلیس اطلاع دهند.

کلمات کلیدی: قاچاق سوخت، گازوئیل، ریگان، سرهنگ عباس نظام آبادی، پلیس آگاهی، نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

توقیف اتوبوس حامل گازوئیل قاچاق در ریگان

منبع: ایـسنا
? توقیف اتوبوس حامل گازوئیل قاچاق در ریگان