کبدی‌کاران جوان راهی اردو شدند: آماده‌سازی برای درخشش در هندوستان

به گزارش نذیر کرمان از کردستان، اولین مرحله از اردوی آمادگی تیم ملی کبدی جوانان کشور با حضور ۲۹ ورزشکار از امروز ۱۳ اردیبهشت در مجموعه ورزشی بعثت تهران آغاز شد و تا ۲۱ اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت. در این اردو کبدی‌کاران جوان زیر نظر کادر فنی مجرب به تمرینات پرفشار و هدفمند خواهند […]

به گزارش نذیر کرمان از کردستان، اولین مرحله از اردوی آمادگی تیم ملی کبدی جوانان کشور با حضور ۲۹ ورزشکار از امروز ۱۳ اردیبهشت در مجموعه ورزشی بعثت تهران آغاز شد و تا ۲۱ اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

در این اردو کبدی‌کاران جوان زیر نظر کادر فنی مجرب به تمرینات پرفشار و هدفمند خواهند پرداخت تا خود را برای حضور قدرتمند در رقابت‌های کبدی قهرمانی جوانان جهان که شهریور ماه امسال به میزبانی هندوستان برگزار می‌شود، آماده کنند.

کبدی ایران از جمله قدرت‌های برتر این رشته در جهان به حساب می‌آید و تیم‌های ملی جوانان نیز در سال‌های اخیر افتخارات متعددی را برای کشورمان کسب کرده‌اند. بدون شک ملی‌پوشان جوان کشورمان با انگیزه و روحیه‌ای بالا در این اردو حاضر خواهند شد تا برای کسب بهترین نتایج در مسابقات جهانی تلاش کنند.

امیدواریم کبدی‌کاران جوان ایران با درخشش در این رقابت‌ها، پرچم پرافتخار کشورمان را در عرصه‌های بین‌المللی به اهتزاز درآورند.

کلمات کلیدی: کبدی، تیم ملی جوانان، اردوی آمادگی، مسابقات جهانی، هندوستان

دعوت بانوی کبدی کار کردستانی به اولین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی کبدی بانوان کشور

منبع: بــرنا
? دعوت بانوی کبدی کار کردستانی به اولین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی کبدی بانوان کشور