جوان‌گرایی از ویژگی‌های بارز دولت آیت‌الله رئیسی بود

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی صبح امروز در مراسم گرامیداشت شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان شهیدشان در حسینیه ثارالله شهر کرمان با بیان اینکه آیت‌الله رئیسی،رئیس جمهور محبوب، مردمی، خدوم، مخلص و انقلابی بود که کار را فقط برای خدا انجام می‌داد. وی با بیان اینکه این […]

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی صبح امروز در مراسم گرامیداشت شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان شهیدشان در حسینیه ثارالله شهر کرمان با بیان اینکه آیت‌الله رئیسی،رئیس جمهور محبوب، مردمی، خدوم، مخلص و انقلابی بود که کار را فقط برای خدا انجام می‌داد.

وی با بیان اینکه این شهید بزرگوار مطیع محض ولایت‌فقیه بود و گفتمان رهبری و نظام را تقویت کرد و این را در تمامی رده‌های نظام شاهد هستیم، گفت: شهید جمهور ما مرد میدان بود و در اوج کارهای سخت متعهد به اخلاق بود.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با اشاره به اینکه در مدت سه سال ریاست جمهوری آیت‌الله رئیسی تلاش زیادی برای توسعه و آبادانی کشور در حوزه‌های مختلف انجام شد، ادامه داد: جوان‌گرایی از ویژگی‌های بارز دولت آیت‌الله رئیسی بود.

وی با بیان اینکه توجه به محرومان و اقشار آسیب‌پذیر جامعه دغدغه آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی بود، گفت: شهید جمهور در خدمت به مردم سر از پا نمی‌شناخت و در هر شرایطی به فکر رفع مشکلات مردم بود.

علیدادی سلیمانی ادامه داد: اگر چه امروز در سوگ آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی به عزا نشسته‌ایم، اما حرکت انقلاب و نظام اسلامی متوقف نخواهد شد و در آینده‌ای نزدیک با رای مردم رئیس جمهوری مردمی و خستگی ناپذیر برگزینیم.

انتهای پیام/۵۱۱/




جوان‌گرایی از ویژگی‌های بارز دولت آیت‌الله رئیسی بود

منبع: تسنــیم
? جوان‌گرایی از ویژگی‌های بارز دولت آیت‌الله رئیسی بود