خدمتگزاری دولت شهید رئیسی صادقانه وخالصانه بود

کرمان_ استاندارکرمان گفت:خدمتگزاری سه ساله دولت سیزدهم با محوریت شهید رئیسی یک خدمتگزاری صادقانه و خالصانه بود که پاسخ آن را در تجمعات میلیونی مردم در تشییع پیکر مطهر و بدرقه ایشان می‌بینیم. به گزارش نذیر کرمان، محمدمهدی فداکار، صبح چهارشنبه در مراسم بزرگداشت شهادت آیت اله رئیسی و همراهانشان در محل حسینیه ثارالله کرمان […]



کرمان_ استاندارکرمان گفت:خدمتگزاری سه ساله دولت سیزدهم با محوریت شهید رئیسی یک خدمتگزاری صادقانه و خالصانه بود که پاسخ آن را در تجمعات میلیونی مردم در تشییع پیکر مطهر و بدرقه ایشان می‌بینیم.

به گزارش نذیر کرمان، محمدمهدی فداکار، صبح چهارشنبه در مراسم بزرگداشت شهادت آیت اله رئیسی و همراهانشان در محل حسینیه ثارالله کرمان گفت: رئیس جمهور شهید، گفتمان خدمت به مردم را تغییر داد و مهمتر از خدماتی که برای این کشور داشت، تغییر در گفتمان دولت برای خدمتگزاری است.

وی افزود: حریص بودن برای خدمت، دلسوزی زیاد برای مردم، تواضع و فروتنی، احساس صمیمت با ایشان در مراجعه مردمی از بارزترین صفاتی است که می‌توان برای رئیس جمهور شهید نام برد.

استاندار کرمان تصریح کرد: دولت سیزدهم و شهید آیت‌الله رئیسی در سخت‌ترین شرایط کشور را تحویل گرفت، اما ناامید نشد و کار به جایی رسید که پروژه‌های بزرگ‌تری را در حوزه اقتصادی کشور در حال برنامه‌ریزی داریم.

فداکار، با بیان اینکه اخلاص در عمل موجب محبوبیت آیت‌الله رئیسی در قلوب مردم شد گفت: ایشان به شدت از حاشیه‌ها دوری می‌کرد، دغدغه اقشار محروم را داشت و در سفرشان به کرمان از محروم‌ترین نقاط و روستاها بازدید کرد و پیگیر حل مسائل آنان بود.

وی افزود: رشد اقتصادی که به شدت منفی شده بود و میانگین آن در یک دهه به یک درصد رسیده بود با تلاش دولت سیزدهم با محوریت شهید رئیسی به ۴ درصد افزایش یافت.

فداکار بیان کرد: کسری ۵۹ درصدی بودجه کشور در شش ماهه اول دولت سیزدهم کاهش و در نیمه دوم سال ۱۴۰۰ به ۲۰ درصد رسید. سرعت رشد نقدینگی کشور نیز به نصف رسید.

استاندار کرمان، نگاه جدی به آرمان‌های انقلاب و شهدا و دفاع مقدس را از اتفاقات مهم فرهنگی دولت سیزدهم برشمرد و گفت: نگاه سیاسی ایشان در داخل تعامل با همه گروه‌ها و جریان‌ها و در بعد خارجی ایستادگی در برابر زیاده‌خواهی‌های جهان و بی‌توجهی به تهدیدهای دشمن بود.

فداکار، گفت: وقتی برای خدا کار کنی، خدا موانع را از پیش برداشته و رعب دشمن را از بین می‌برد.

کد خبر ۶۱۱۵۸۰۲


خدمتگزاری دولت شهید رئیسی صادقانه وخالصانه بود

منبع: مــهر
? خدمتگزاری دولت شهید رئیسی صادقانه وخالصانه بود