مسابقات کشتی آزاد قهرمانی استان کرمان با قهرمانی تیم سیرجان پایان یافت

کرمان – فت فتو – مسابقات کشتی آزاد قهرمانی استان کرمان با قهرمانی تیم سیرجان و راهیابی این تیم به مسابقات کشوری خاتمه یافت. رییس اداره ورزش و جوانان سیرجان شبانگاه پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار فت فتو گفت: مسابقات کشتی آزاد قهرمانی استان کرمان امروز با حضور ۹۵ کشتی‌گیر در قالب ۱۵ تیم از […]

کرمان – فت فتو – مسابقات کشتی آزاد قهرمانی استان کرمان با قهرمانی تیم سیرجان و راهیابی این تیم به مسابقات کشوری خاتمه یافت.

رییس اداره ورزش و جوانان سیرجان شبانگاه پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار فت فتو گفت: مسابقات کشتی آزاد قهرمانی استان کرمان امروز با حضور ۹۵ کشتی‌گیر در قالب ۱۵ تیم از سراسر شهرهای استان کرمان در سالن چندمنظوره مجموعه ورزشی گل‌گهر برگزار شد.

ناصر گل محمدی افزود: مسابقات کشتی آزاد قهرمانی استان کرمان با قهرمانی تیم سیرجان و راهیابی این تیم به مسابقات کشوری خاتمه یافت.

رییس اداره ورزش و جوانان سیرجان ادامه داد: این مسابقات شبانگاه گذشته با حضور ۹۵ کشتی‌گیر در قالب ۱۵ تیم از سراسر شهرهای استان در سالن چندمنظوره مجموعه ورزشی گل‌گهر برگزار شد.

همچنین تیم‌های بافت و کرمان به ترتیب عناوین دوم و سوم این رقابت‌ها را به دست آوردند.

بدین ترتیب تیم کشتی آزاد سیرجان به عنوان نماینده استان کرمان در رقابت‌های کشوری، انتخابی تیم ملی حضور خواهد داشت.

قبل از این مسابقات تیم کشتی فرنگی سیرجان نیز موفق به کسب عنوان قهرمانی استان کرمان شده بود.

بدون شک کسب عناوین قهرمانی هر دو بخش آزاد و فرنگی توسط کشتی‌گیران شهرستان سیرجان را می‌توان اثبات عبور استعدادهای سیرجانی از سطح این استان و نشانگر قابلیت و شایستگی آنها برای درخشیدن در سطح کشور و حتی حضور در تیم ملی دانست.




مسابقات کشتی آزاد قهرمانی استان کرمان با قهرمانی تیم سیرجان پایان یافت

منبع:ایرنـا
? مسابقات کشتی آزاد قهرمانی استان کرمان با قهرمانی تیم سیرجان پایان یافت