تماشاگرانی که بین دو نیمه رفتند اسم پرسپولیس را دیگر نیاورند/استقلال یک گل در قائمشهر می‌زد تا داوران را متهم نکند

محمد برزگر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی نذیر کرمان، در خصوص صعود پرسپولیس به صدر جدول و افزایش احتمال قهرمانی در لیگ برتر در فاصله دو هفته تا پایان فصل اظهار کرد: پرسپولیس منتظر آخرین لغزش استقلال برای صدرنشینی بود و این اتفاق در بازی برابر نساجی مازندران رخ داد. جای شکی نیست که پرسپولیس دست […]

محمد برزگر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی نذیر کرمان، در خصوص صعود پرسپولیس به صدر جدول و افزایش احتمال قهرمانی در لیگ برتر در فاصله دو هفته تا پایان فصل اظهار کرد: پرسپولیس منتظر آخرین لغزش استقلال برای صدرنشینی بود و این اتفاق در بازی برابر نساجی مازندران رخ داد. جای شکی نیست که پرسپولیس دست به کار بزرگ و تاریخی دیگری زد و در دیداری که نیمه اول آن را ۳ بر صفر واگذار کرده بود ۴ گل در ۲۰ دقیقه به ثمر رساند و برنده یکی از مهم‌ترین دیدار‌های خود شد. تعویض‌های بسیار خوبی که اوسمار کرد و امیدواری و انگیزه بالای بازیکنان، منجر به جبران شکستی سنگین شد و پرسپولیس بازنده دیداری نشد که تا مدت‌ها کری آن را رقبا بخوانند.

شمس آذر سخت‌ترین حریف پرسپولیس تا قهرمانی است 

وی افزود: این پیروزی ارزشمند به تاریخ پیوست و پرسپولیس به زیباترین شکل، یکی از بدترین نیمه‌های خود را تلافی کرد. انگیزه و انرژی مضاعفی به تیم تزریق شده تا برای بازی با شمس آذر هم، تمامی اعضای تیم با همه وجود بازی کنند. حالا که پرسپولیس با یک امتیاز اختلاف نسبت به استقلال در صدر است، باید ریکاوری بسیار خوبی صورت گیرد، چون فاصله کمی تا بازی روز سه‌شنبه باقی مانده و شمس آذر تیمی است که به دور از هر گونه حاشیه‌ای فوتبال بازی می‌کند. سخت‌ترین حریف پرسپولیس تا قهرمانی است و یکی از زیباترین و پرگل‌ترین بازی‌ها را شاهد خواهیم بود. شمس آذر ضد فوتبال بازی نمی‌کند، مردانه در زمین می‌جنگد و در بیرون از زمین دنبال نتیجه نیست. اتفاقاً پرسپولیس هم ثابت کرده که حرفش را در زمین می‌زند و امیدوارم برابر تیمی که با شرافت فوتبال بازی می‌کند برنده شود. پرسپولیس در خط دفاعی دچار ایراد است و امیدوارم گئورگی گولسیانی به بازی با شمس آذر برسد، چون جای خالی او در بازی با استقلال خوزستان دردسرساز شد.

استقلال یک گل به نساجی می‌زد تا صدرنشین بماند

بازیکن سابق پرسپولیس در مورد اینکه کادر فنی و بازیکنان استقلال پس از دیدار با نساجی اعلام کرده‌اند نمی‌گذارند  این تیم قهرمان لیگ برتر شود، عنوان کرد: استقلالی‌ها واقع‌بینانه‌تر نگاه کنند. در رقابت با پرسپولیس زورشان نمی‌چربد. پرسپولیس درون زمین نتیجه می‌گیرد، استقلال در بیرون زمین دنبال چه می‌گردد؟ نیمه اول را استقلال با نساجی مساوی بود، پرسپولیس ۳ بر صفر از استقلال خوزستان عقب بود. اگر نتایج دست نمی‌خورد و الان با ۲ امتیاز اختلاف در صدر جدول بودید، گذاشته بودند قهرمان شوید؟! صحبتم با استقلالی ها است: یک گل به نساجی می‌زدید تا وقتی پرسپولیس ۴ گل به استقلال خوزستان می‌زند، باز هم صدر جدول باشید و داوران را مقصر و متهم نکنید. داور بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان یک گل عیسی آل کثیر را آفساید گرفت. استقلالی‌ها به فرافکنی، حاشیه‌سازی، جوسازی، لمپن بازی و هوچی گری عادت کرده‌اند. بندگان خدا فوتبال بلدید، بروید حقتان را در زمین بگیرید، نتیجه فوتبال در زمین مشخص می‌شود.

استقلال جای بزرگانی چون پورحیدری و حجازی است

وی خاطرنشان کرد: استقلال جایگاه انسان‌های با شخصیت مانند منصورخان پورحیدری و ناصرخان حجازی بوده، فوتبالیست‌های با سواد و با اخلاق در استقلال بوده‌اند. اگر در زمین نتیجه نمی‌گیرید در بیرون از زمین دنبال نتیجه نباشید. بازی‌ها ناظر داوری و ناظر ویژه دارند، فیلمبرداری می‌شود، همه تیم‌ها از اشتباهات داوری متضرر و منتفع می‌شوند، اما دلیلی ندارد تمرکز را بر روی داوری بگذاریم. درون زمین بازی کنید و نتیجه بگیرید. هیچ‌کس هم نمی‌تواند قهرمانی را از تیم‌تان بگیرد. پرسپولیس در کار‌های دفاعی ایراد دارد، اما در فاز حمله آن قدر خوب است که توانایی جبران دارد. حتی اگر نیمه اول را ۳ بر صفر باخته باشد. دو هفته قبل هم پرسپولیس نساجی را در خانه‌اش برد، استقلال هم می‌توانست ببرد، اما خودش مساوی داد تا صدر را از دست بدهد. هنوز هم قهرمان لیگ مشخص نشده، پرسپولیس خیلی صبر کرد تا بالاخره به صدر رفت. اگر دو بازی آخر را ببرد قهرمان می‌شود، استقلال هم دو بازی آخرش را ببرد تا ببینیم در نهایت کدام تیم قهرمان می‌شود.

تماشاگرانی که در بین نیمه از ورزشگاه رفتند اسم پرسپولیس را نیاورند

برزگر با انتقاد از تماشاگرانی که بین دو نیمه دیدار پرسپولیس و استقلال خوزستان، ورزشگاه آزادی را ترک کردند، تأکید کرد: هوادار واقعی پرسپولیس در برد و باخت کنار تیمش است. آنهایی که بعد از شکست ۳ بر صفر نیمه اول تیم را رها کردند، فقط تیم را برای برد می‌خواهند و از اسم پرسپولیس سوءاستفاده می‌کنند. هوادار واقعی تا دقیقه ۷۵ صبر کرد و در ۲۰ دقیقه شاهد ۴ گلی شد که تیمش زد. بعد هم جشن پیروزی گرفت و به همراه دیگر بازیکنان شادی کرد. بهتر است تماشاگرانی که بین دو نیمه رفتند دیگر اسم تیم را نیاورند و خود را طرفدار تیم ندادند. اسم هوادار پرسپولیس برای آنها بزرگ است. کسانی که رفتند غرض ورزی دارند، حتی اگر پرسپولیس کامبک نمی‌زد هم باید در کنار تیم ماند.‌ای کاش راهی برای رصد تماشاگرانی که بین دو نیمه رفتند بود و بعد از این آنها را راه نمی‌دادند. به خصوص اگر قهرمانی حتمی شد حق آنها شادی در کنار دیگر هواداران نیست.  

انتهای پیام/




تماشاگرانی که بین دو نیمه رفتند اسم پرسپولیس را دیگر نیاورند/استقلال یک گل در قائمشهر می‌زد تا داوران را متهم نکند

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آنـــا
? تماشاگرانی که بین دو نیمه رفتند اسم پرسپولیس را دیگر نیاورند/استقلال یک گل در قائمشهر می‌زد تا داوران را متهم نکند