اقدامات آیت الله رییسی به عنوان الگو به نسل جوان معرفی شود

کرمان- معاون قضایی دادگستری کرمان گفت: بایستی اقدامات و عملکرد آیت الله رییسی به عنوان یگ الگو به نسل جوان و آینده معرفی شود. به گزارش نذیر کرمان، حجت الاسلام و المسلمین مهدی پورمحمدی صبح شنبه در نشست با رؤسا، قضات، دادورزان و مدیران شعب اجرای احکام حوزه‌های قضائی رودبارجنوب، کهنوج، منوجان و قلعه گنج […]



کرمان- معاون قضایی دادگستری کرمان گفت: بایستی اقدامات و عملکرد آیت الله رییسی به عنوان یگ الگو به نسل جوان و آینده معرفی شود.

به گزارش نذیر کرمان، حجت الاسلام و المسلمین مهدی پورمحمدی صبح شنبه در نشست با رؤسا، قضات، دادورزان و مدیران شعب اجرای احکام حوزه‌های قضائی رودبارجنوب، کهنوج، منوجان و قلعه گنج اظهار داشت: اخلاص در عمل، مدیریت جهادی و انقلابی و خستگی ناپذیری از ویژه گی های برجسته شهید جمهور آیت الله رئیسی بود.

این مقام قضائی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت، تصریح کرد: شهید آیت الله رئیسی همواره انگیزه خدمت بی منت به مردم داشت.

حجت الاسلام پورمحمدی ادامه داد: عملکرد آیت الله رئیسی به گونه‌ای بود که پس از سال‌ها خاطرات شهید بهشتی، رجایی و مطهری را در ذهن مردم زنده کرد.

وی گفت: بایستی اقدامات و عملکرد آیت الله رئیسی به عنوان یک مدیر موفق در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان یگ الگو به نسل جوان و آینده معرفی شود.

معاون قضائی دادگستری استان کرمان در بخش دیگری از سخنان خود اجرای اثر بخش احکام را یکی از برنامه‌های عملیاتی دادگستری استان کرمان در راستای سند تحول و تعالی قوه قضائیه دانست.

حجت الاسلام پورمحمدی تصریح کرد: اجرای اثر بخش، سریع و بهنگام آرای قضائی تأثیر بسزایی در تحقق عدالت در جامعه دارد.

وی ادامه داد: مردم زمانی طعم شیرین عدالت را می چشند که آرای قضائی به نتیجه برسند و در زمان مناسب از سوی واحدهای اجرای احکام اجرا شوند.

این مقام قضائی واحد اجرای احکام را یکی از بخش‌های تخصصی در عدلیه دانست و خاطرنشان کرد: موضوع سلامت اداری یکی از برنامه‌های مهم در قوه قضائیه است، رؤسا و دادستان‌های حوزه‌های قضائی بایستی اقدامات نظارتی خود دنبال کنند.

کد خبر ۶۱۱۸۲۷۳


اقدامات آیت الله رییسی به عنوان الگو به نسل جوان معرفی شود

منبع: مــهر
? اقدامات آیت الله رییسی به عنوان الگو به نسل جوان معرفی شود