محرم از مس رفسنجان سفر می کند

کرمان- احتمالا محرم نویدکیا و مس رفسنجان دیگر نمی توانند با یکدیگر همکاری کنند. نذیر کرمان، گروه استان‌ها- فهیمه افضلی: محرم نویدکیا پس از پیروزی مقابل ملوان بازهم از شرایط موجود در باشگاه مس رفسنجان گلایه و تهدید کرد چنانچه این روند ادامه یابد، امیدی به همکاری او و مس نیست. احتمال جدایی و سفر […]



کرمان- احتمالا محرم نویدکیا و مس رفسنجان دیگر نمی توانند با یکدیگر همکاری کنند.

نذیر کرمان، گروه استان‌ها- فهیمه افضلی: محرم نویدکیا پس از پیروزی مقابل ملوان بازهم از شرایط موجود در باشگاه مس رفسنجان گلایه و تهدید کرد چنانچه این روند ادامه یابد، امیدی به همکاری او و مس نیست.

احتمال جدایی و سفر محرم از مس رفسنجان فراوان است و این عدم توافق دلایلی دارد.

۱- نویدکیا از ابتدای حضور خود متوجه نابسامانی‌های مالی باشگاه شد و حتی ضرب‌الاجل زمانی هم برای مسی‌ها تعیین کرد (تا ۱۵ اسفند ماه سال گذشته) اما هر دفعه با تزریق الکن مالی و نتیجه گیری خوب، نظرش برای ادامه همکاری تغییر پیدا می‌کرد.

از سوی دیگر، نتایج خوب مس رفسنجان همزمان بود با نتایج ضعیف سپاهان و از دست دادن مجدد قهرمانی با مورایس!

اصفهانی‌ها دیگر امیدی ندارند این مربی پرتغالی بتواند برای آنها قهرمانی لیگ به ارمغان بیاورد زیرا همه می‌دانند سپاهان گران‌ترین تیم این فصل فوتبال ایران بود، پس تیفوسی‌های اصفهانی به خاطر رفتارهای نامناسبی که با نویدکیا در آخرین فصل حضورش در سپاهان داشته‌اند، به دنبال آنند تا بار دیگر نویدکیا را به تیم محبوبش برگردانند و به نوعی دلخوری‌ها را از دل محرم در بیاورند.

۲- اتفاقات پیرامون مس رفسنجان که به نوعی لایه‌های عمیق فساد در فوتبال ایران را از زیر به بیرون کشید، در بودجه سال بعد این تیم نیز تأثیر خواهد گذاشت و محرم خوب می‌داند این تیم حتی در فصل بعد هم چالش مالی بزرگی خواهد داشت.

علاوه بر آن مس رفسنجان اگر در لیگ برتر هم باشد به دلیل داشتن مالک مشترک به هیچ وجه مجوز حرفه‌ای نمی‌گیرد و این یعنی اینکه مس در فصل بعد مجوز حضور در آسیا را نخواهد داشت و در صورت ادامه این روند به دسته پایین‌تر نیز سقوط خواهد کرد.

۳- محرم به دنبال احیای خویش در فوتبال ایران است، شروع این احیا با مس رفسنجان زده شد و قطعاً ادامه آن در یک تیم بزرگ‌تر محقق می‌شود، مشابه این اتفاق سال‌ها پیش برای امیر قلعه نوعی هم افتاده بود!

قلعه نویی زمانی که از تیم ملی کنار گذاشته شد و خیلی‌ها قصه او را در فوتبال ایران تمام شده می‌دانستند، در نیم فصل به مس کرمان آمد و تیمی که داشت سقوط می‌کرد را به بهترین تیم نیم فصل تبدیل کرد.

پس از این موفقیت، هواداران استقلال، قلعه نویی را صدا می‌زدند و امیر هم به تیم محبوبش رفت و فصل بعد استقلال را قهرمان ایران کرد.

موفقیت‌های وی در فصول بعد با سپاهان نیز ادامه پیدا کرد و در نهایت به تیم ملی ختم شد! راهی که محرم از روی آن کپی برداری کرده است و از قضا اکنون هواداران سپاهان را هم مشتاق خود می بیند!

کد خبر ۶۱۱۸۵۰۶


محرم از مس رفسنجان سفر می کند

منبع: مــهر
? محرم از مس رفسنجان سفر می کند