مربی گل‌گهر سیرجان: تیمی نیستیم که بیهوده روی زمین بیفتیم

کرمان – فت فتو – مربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: ما تیمی نیستیم که بازیکنانمان بیهوده روی زمین بیفتند و با برانکارد خارج شوند و دوباره مثل موشک به داخل زمین برگردند یا مثل گُلِر حریف هر توپی که می‌آید، خودش را بیندازد، ما برای فوتبال آمده ایم. به گزارش فت فتو، سعید […]

کرمان – فت فتو – مربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: ما تیمی نیستیم که بازیکنانمان بیهوده روی زمین بیفتند و با برانکارد خارج شوند و دوباره مثل موشک به داخل زمین برگردند یا مثل گُلِر حریف هر توپی که می‌آید، خودش را بیندازد، ما برای فوتبال آمده ایم.

به گزارش فت فتو، سعید الهویی شامگاه پنجشنبه در نشست خبری پس از دیدار ۲ تیم گل‌گهر سیرجان و نساجی مازندران افزود: ما فقط به دنبال فوتبال بازی کرد هستیم، خواهش می کنم که داوران به ما اجازه بدهند در زمان واقعی فوتبال بازی کنیم تا بازی بهتری را شاهد باشیم و تماشاگر از تماشای آن لذت ببرد.

مربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: نساجی مازندران تیم ضعیفی نیست اما آنقدری که امروز زیر فشار قرار گرفته بود، از هر روشی استفاده می کرد که گل نخورد اما این رفتارها را از این تیم در ورزشگاه آزادی در بازی با استقلال ندیدیم.

وی عنوان کرد: با وجود تجربه چهار بازی نخستین لیگ برتر فوتبال کشور روی ضربات ایستگاهی تغییر تاکتیکی داشتیم و این کار باعث کمتر شدن موقعیت های حریف شد اما روی یک صحنه امروز گل خوردیم باید روی مدل بازی خود بیشتر کار کنیم.

الهویی افزود: نیمه دوم همچون بازی های فوتسال، به روش پاور پلی بازی می کردیم و حریف را مجبور کردیم که در عقب فشرده شود و سعی می کنیم در مقابله با ضدحملات اشتباه کمتری داشته باشیم تا در ادامه نتیجه بهتری کسب کنیم.

وی ادامه داد: تیم ما از دقیقه اول برای گلزنی وارد میدان شد اما ما به هر قیمتی دنبال گلزنی و پیروزی نیستیم؛ در دقایقی از بازی که با استفاده از ۲ مهاجم، تغییر سیستم دادیم اما شما دیدید که باز هم خبری از توپ های بلند و بی هدف نبود و در مدل بازی خودمان، ارسال ها در مناطقی که می خواستیم انجام می‌شد.

الهویی تصریح کرد: در نیمه نخست بازی، نه به اندازه نیمه دوم اما اندازه کافی موقعیت خلق کردیم و چند توپ خیلی خوب را علی حقیقی دروازه بان نساجی مازندران مهار کرد و بیکار ترین بازیکن زمین محسن فروزان و بالاترین نمره را علی حقیقی در سایت های مختلف می گیرد پس اندازه کافی موقعیت خلق کردیم و به حریف اجازه خلق موقعیت ندادیم اما امروز متاسفانه از آن روزهایی بود که قرار نبود توپی وارد دروازه حریف شود که باید اشتباهات خودمان را کم کنیم.

مربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان با بیان اینکه امروز غیر از گل زدن هرکاری که لازم بود برای گلزنی انجام دادیم بیان کرد: با وجود اینکه می دانستیم تیم نساجی باوجود گلزنی ها جزو تیم های خوب لیگ برتر فوتبال کشور است که تعداد گل زیادی به ثمر رسانده و این تیم می توانست در ساختار تهاجمی ما از حمله به دفاع، تیم گل گهر را دچار مشکل کند، نساجی عملکرد خوبی در ضدحملات داشت اما به خوبی این تیم را کنترل کردیم.

وی افزود: اجازه ضدحمله و بازی سازی را از عقب زمین به جلو، به تیم نساجی مازندران ندادیم و روند بازی را آنطور که می خواستیم پیش بردیم و اندازه ای که می توانستیم با نتیجه خوب پیروز این بازی باشیم، موقعیت ایجاد کردیم اما در ۲ بخش دچار مشکل بودیم.

الهویی گفت: در چنین بازی با توپ خیلی ساده گل خوردیم که موضوع جالبی برای حرکت رو به جلو گل گهر سیرجان در لیگ برتر فوتبال کشور نیست.

وی ابراز داشت: بایستی اشتباهات کوچکی که زیان های بزرگی برای تیم ایجاد می کند را کم کنیم، بازی خوبی بود نساجی با شرایط و شکل و مدل بازی که انتخاب کرد خیلی به ما ارتباطی ندارد، تصمیم خودشان بود و ما مدل خودمان را بازی کردیم اما به پیروزی نرسیدیم و جلوی هواداران و مردم سیرجان شرمنده هستیم و امیدواریم در ادامه جبران کنیم.

مربی شاخص های مختلف را در چیدمان یک بازی در نظر می گیرد و موضوع این بود که تیم ما برای بازی با نفت مسجد سلیمان چهار ساعت رفت و برگشت تا شهر مسجد سلیمان را در اتوبوس بود و سه چهار روز بعد پرواز داشت و تعدد سفرهای زمینی و شرایط ریکاوری بازیکنان باعث چند تغییر در ترکیب اصلی تیم ما شد.

تیم فوتبال گل گهر سیرجان در یک بازی خانگی از هفته نهم لیگ برتر فوتبال کشور، با نتیجه یک بر صفر مقابل نساجی مازندران شکست خورد و به جایگاه دومی جدول رده بندی این رقابت ها سقوط کرد، مس رفسنجان نیز عصر امروز با همین نتیجه در ورزشگاه آزادی تهران بازی را به پرسپولیس واگذار کرد.




مربی گل‌گهر سیرجان: تیمی نیستیم که بیهوده روی زمین بیفتیم

منبع: ایرنـا
? مربی گل‌گهر سیرجان: تیمی نیستیم که بیهوده روی زمین بیفتیم