مجازاتی عبرت آموز در انتظار سودجویان محیط زیست

رضا یعقوبی گفت: حفاظت از درختانی که سالها با وجود خشکسالی‌ و نامهربانی طبیعت همچنان پابرجا مانده اند وظیفه همگان و قطع و بریدن آنها اقدامی گذشت ناپذیر است. به گزارش فت فتو، رضا یعقوبی سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان زرند در ارتباط با قطعه چندین اصله از گونه های باارزش درختان جنگلی از […]

رضا یعقوبی گفت: حفاظت از درختانی که سالها با وجود خشکسالی‌ و نامهربانی طبیعت همچنان پابرجا مانده اند وظیفه همگان و قطع و بریدن آنها اقدامی گذشت ناپذیر است.

به گزارش فت فتو، رضا یعقوبی سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان زرند در ارتباط با قطعه چندین اصله از گونه های باارزش درختان جنگلی از جمله بنه در اراضی ملی شهرستان گفت: خشکسالی های پی در پی باعث افت سطح رشد و نمو گیاهان و درختان بیابانی شده، لذا حفاظت از درختانی که سالها با وجود خشکسالی‌ و نامهربانی طبیعت همچنان پابرجا مانده اند وظیفه همگان و قطع و بریدن آنها اقدامی گذشت ناپذیر است.

 
رضا یعقوبی افزود: قربانی اصلی دستبردهای انسانی به منابع طبیعی و محیط زیست خود انسان است که عواقب آن را در بروز سیلاب ها و ریزگردها شاهدیم.
 
وی اظهار کرد : تحقیقات پلیسی – قضایی جهت شناسایی اشخاصی که بواسطه سودجویی منجر به نابودی چندین اصله درخت باارزش از گونه بنه که در خطر انقراض وجود دارد شروع و به یقین مجازاتی عبرت آموز مشمول مجرمین خواهد شد.
 
انتهای پیام/قنبرزهی




مجازاتی عبرت آموز در انتظار سودجویان محیط زیست

منبع:آرمـان
? مجازاتی عبرت آموز در انتظار سودجویان محیط زیست