مسئولان برای مروجان بی‌حجابی تدبیری کنند

بانوی کارآفرینی زرندی گفت: مسئولان باید با وضع قانونی مناسب فکری برای مروجان بی‌حجابی کرده و اوضاع را سامان دهند. به گزارش گروه فرهنگی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ در روزهایی که برخی حجاب را مانعی برای پیشرفت می‌دانند و آن‌ را دست‌‌وپاگیر قلمداد می‌کنند، در کنارمان بانوانی محجبه دست بر زانوی خویش گذاشته و پرچم کارآفرینی […]



بانوی کارآفرینی زرندی گفت: مسئولان باید با وضع قانونی مناسب فکری برای مروجان بی‌حجابی کرده و اوضاع را سامان دهند.

به گزارش گروه فرهنگی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ در روزهایی که برخی حجاب را مانعی برای پیشرفت می‌دانند و آن‌ را دست‌‌وپاگیر قلمداد می‌کنند، در کنارمان بانوانی محجبه دست بر زانوی خویش گذاشته و پرچم کارآفرینی را بالا می‌برند تا هم درآمدی برای خود مهیا و هم زمینه‌ اشتغال افراد مختلفی را فراهم کنند. به سراغ بانوی محجبه‌ کارآفرینی رفتیم که در روستای بابتنگل شهرستان زرند ساکن و در همان‌جا کسب و کار خود را پایه‌گذاری کرده است.

بانوی زرندی، مریم نورالدینی دارای مدرک کارشناسی مدیریت دولتی و مدیر شرکت تولیدی فرش پرنیان زراوند است. این شرکت سال ۱۳۹۶ در روستای بابتنگل از توابع شهرستان زرند تاسیس و زمینه اشتغال ۲۰ بانوی بابتنگلی را فراهم کرده است.

نورالدینی ضمن اشاره به اهمیت حجاب، علت محجبه بودن خود را این‌گونه بیان می‌کند: حجاب را انتخاب کردم زیرا اولاً دستور دین ماست و ما باید بدانیم و یقین داشته باشیم هر حکمی که دین ارائه دهد حتما به نفع ماست و عمل به احکام ضروریست، بعضی از جامعه‌شناسان غربی طی تحقیقات خود ریشه‌ بسیاری از مشکلات روحی و روانی، آسیب‌های اجتماعی و فروپاشی خانواده‌ها را برهنگی مردم در غرب می‌دانند.

وی افزود: حجاب اصلا مانع کارم نیست، محیط کار ما کاملاً زنانه است اما با این حساب واقعا با رعایت حجاب خیلی راحت هستم و با امنیت ویژه‌ای در جامعه حاضر می‌شوم. دوماً رعایت حجاب بخشی از قانون جمهوری اسلامی ایران است، حتی اگر کسی پایبند به دین و مذهب هم نباشد رعایت قانون از طرف همه لازم‌الاجراست، اگر حکم عدم‌ رعایت قانون حجاب از طرف مسئولان به‌ درستی اجرایی می‌شد و فکری برای مروجان بی‌حجابی می‌کردند مطمئناً وضع حجاب امروز این نبود که عده‌ای به سمت کشف حجاب بروند.

بانوی کارآفرین زرندی با اشاره به مشکلات اقتصادی موجود در جامعه تاکید می‌کند: مشکلات اقتصادی را نمی‌توان به رعایت حجاب ربط داد، حجاب باعث می‌شود بانوان با امنیت بیشتری در جامعه حاضر شده و در فضای کسب و کار راحت و بدون دغدغه به کارشان برسند، بانوان باید بدانند که درصورت عدم‌ پوشش مناسب و بدحجابی در جامعه، بیش‌ترین آسیب‌های روحی و روانی متوجه آن‌ها خواهد بود.
خانم نورالدینی در پایان ضمن توصیه‌به جوانان گفت: من کوچک‌تر از آن هستم که به جوانان عزیز توصیه‌ای داشته باشم، اما باتوجه‌به شعار هر سال که توسط مقام معظم رهبری انتخاب می‌شود و توصیه موکد ایشان به تولید و اشتغال باید اهمیت این موضوع برای ما هم مشخص شود که با تولید و اشتغال چرخ اقتصاد کشور می‌چرخد و با رونق کسب‌ و کار اقتصاد کشور هم مقاوم می‌شود.

بنده با وجود تحصیلات دانشگاهی منتظر کار دولتی نبودم و خودم با راه‌اندازی یک شرکت تولید فرش زمینه اشتغال ۲۰ نفر به‌صورت مستقیم را فراهم کرده و در فکر گسترش کسب‌ و کار خود هستم، جوانان عزیز نیز با توکل بر خدا، همت بلند و پشتکار، مطمئناً می‌توانند گام‌های محکمی در زمینه اشتغال بردارند.

انتهای‌خبر/زارعی


مسئولان برای مروجان بی‌حجابی تدبیری کنند

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? مسئولان برای مروجان بی‌حجابی تدبیری کنند