لزوم توجه مسئولان و خیران به مراکز ترک اعتیاد

رئیس بهزیستی جیرفت گفت: توجه و حمایت ویژه مسئولان و اقشار مختلف مردم از جمله خیران، در بهتر شدن روند فعالیت مراکز ترک اعتیاد موثر است. محمد رضانژاد،  با ابراز نگرانی از آمار اعتیاد در جنوب استان کرمان، گفت:هدف از برپایی مراکز بازپروری و مراکز ترک اعتیاد بازگرداندن سلامت افراد آسیب دیده از اعتیاد به […]

رئیس بهزیستی جیرفت گفت: توجه و حمایت ویژه مسئولان و اقشار مختلف مردم از جمله خیران، در بهتر شدن روند فعالیت مراکز ترک اعتیاد موثر است.

محمد رضانژاد،  با ابراز نگرانی از آمار اعتیاد در جنوب استان کرمان، گفت:هدف از برپایی مراکز بازپروری و مراکز ترک اعتیاد بازگرداندن سلامت افراد آسیب دیده از اعتیاد به روال عادی زندگی به صورت دائم و به تبع آن کاهش آسیب‌های اجتماعی در این حوزه است.

به گفته او در حال حاضر با توجه به بررسی‌های انجام شده، فعالیت مراکز ترک اعتیاد یکی از موثرترین روش‌ها نسبت به روش‌های دیگر در ترک اعتیاد معتادان است.

رئیس بهزیستی جیرفت بابیان اینکه ارائه خدمات مطلوب در این حوزه نیازمند تسهیلات مناسب است گفت: توجه و حمایت ویژه مسئولان و اقشار مختلف مردم از جمله خیران، در بهتر شدن روند فعالیت این مراکز را حائز اهمیت است.

رضانژاد در ادامه با اشاره به وجود دو مرکز اقامتی دارای مجوز در شهرستان و لزوم پایش‌های مکرر از مراکز تحت نظارت گفت: با نظارت‌های سرزده و مستمر جهت پایش، این مراکز ناچار به ارتقای کیفی و کمی ارائه خدمات ورفع نواقص هستند و در هر بازدید انجام شده طبق نظارت کارشناسی نقاط ضعف شناسایی و در جلسات تخصصی برای رفع آنها، راهکار ارائه می‌شود.

فت فتو کرمان کرمان




لزوم توجه مسئولان و خیران به مراکز ترک اعتیاد

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? لزوم توجه مسئولان و خیران به مراکز ترک اعتیاد