فناوری ایجاد شده برای جلوگیری از سرمازدگی پسته حمایت شود

فردای‌کرمان – گروه اقتصاد: رئیس اتاق کرمان در نشست با نماینده مرکز همکاری‌های تحول و پیشرفت نهاد ریاست‌جمهوری گفت:«شرکت‌های بزرگ توانمندی لازم برای استفاده از تکنولوژی و ابزارهای فناورانه را دارند و در این بین شرکت‌های کوچک و متوسط به‌عنوان میانۀ گمشده در فناوری و نیازمند بالندگی هستند و باید به آن‌ها بیشتر کمک شود». […]

فردای‌کرمان – گروه اقتصاد: رئیس اتاق کرمان در نشست با نماینده مرکز همکاری‌های تحول و پیشرفت نهاد ریاستجمهوری گفت:«شرکت‌های بزرگ توانمندی لازم برای استفاده از تکنولوژی و ابزارهای فناورانه را دارند و در این بین شرکت‌های کوچک و متوسط به‌عنوان میانۀ گمشده در فناوری و نیازمند بالندگی هستند و باید به آن‌ها بیشتر کمک شود».

سیدمهدی طبیب‌زاده با اشاره به اینکه متولی اصلی حمایت‌های فناوری از مجموعه‌های مختلف باید مشخص باشد،افزود:«از مرکز همکاری‌های تحول و پیشرفت نهاد ریاست‌جمهوری درخواست داریم به حمایت از برخی پروژه‌های فناورانه در قالب پوشش ریسک اجرای آن‌ها کمک کند که در استان کرمان می‌توان در این زمینه به دانش و فناوری ایجاد شده برای جلوگیری از سرمازدگی محصول پسته اشاره کرد که در مرحلۀ اول اجرا قرار دارد».

وی ادامه داد:«اتاق کرمان آمادگی لازم برای تهیۀ مدل حمایت از پروژه‌های فناورانه را برای حفظ سرمایه‌های کرمان دارد و در این حوزه کمک خواهد کرد».

به گزارش فردای‌کرمان به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی،صنایع،معادن و کشاورزی کرمان،طبیب‌زاده در این نشست همچنین بیان کرد:«اتاق کرمان برای حفظ جایگاه والای خود در گذشته،خود را مجهز به حرف حساب،کارشناسی‌شده و تخصصی کرد و در این زمینه از پژوهش‌ها و تحقیقات کاربردی بیشترین بهره را برده است».

وی یادآور شد:«بخش خصوصی مسیر خود را با پشتوانۀ کارشناسی انتخاب کرده و مرکز همکاری‌های تحول و پیشرفت نهاد ریاست جمهوری می‌تواند در تحقق اولویت‌هایی مانند بهبود فضای کسب و کار،رفع مشکلات نظام اقتصادی کشور و برخی معضلات خاص در بخش‌های مختلف کمک کند». /پ




فناوری ایجاد شده برای جلوگیری از سرمازدگی پسته حمایت شود

منبع:خبر کرمان
?

فناوری ایجاد شده برای جلوگیری از سرمازدگی پسته حمایت شود

:اخبار استان کرمان – اقتصادی