فعالیت مالکین جدید آرمان‌گهر سیرجان فاقد اعتبار است

نذیر کرمان/کرمان هیئت فوتبال استان کرمان فعالیت مالکین جدید باشگاه آرمان گهر سیرجان را فاقد اعتبار اعلام کرد. هیئت فوتبال استان کرمان در اطلاعیه‌ای فعالیت مالکین جدید باشگاه آرمان گهر سیرجان را فاقد اعتبار اعلام کرد. به گزارش نذیر کرمان و به نقل از روابط عمومی و امور رسانه هیئت فوتبال استان کرمان، در این […]

نذیر کرمان/کرمان هیئت فوتبال استان کرمان فعالیت مالکین جدید باشگاه آرمان گهر سیرجان را فاقد اعتبار اعلام کرد.

هیئت فوتبال استان کرمان در اطلاعیه‌ای فعالیت مالکین جدید باشگاه آرمان گهر سیرجان را فاقد اعتبار اعلام کرد.

به گزارش نذیر کرمان و به نقل از روابط عمومی و امور رسانه هیئت فوتبال استان کرمان، در این اطلاعیه آمده است: رسمیت یافتن هر نوع نقل و انتقال فوتبالی منوط به ثبت آن در هیئت فوتبال است و با توجه به عدم ثبت این انتقال در هیئت فوتبال استان کرمان، واگذاری امتیاز آرمان گهر به هر فرد و یا مجموعه ای با توجه به عدم ثبت آن، فاقد اعتبار است.

بنابراین از نگاه هیئت فوتبال مسئولیت حقوقی مسائل باشگاه آرمان گهر همچنان بر عهده مدیران این باشگاه است و با توجه به حساسیت موضوع، هیئت فوتبال استان اتفاقات مربوط به این باشگاه را از طریق مراجع ذی‌صلاح پیگیری می کند.

هیئت فوتبال استان کرمان در ادامه خواستار توجه هر چه بیشتر مقامات مجموعه آرمان گهر سیرجان به آثار و تبعات اجتماعی تصمیم خود در خصوص فروش و انتقال امتیاز تیم فوتبال این باشگاه شد.

انتهای پیام




فعالیت مالکین جدید آرمان‌گهر سیرجان فاقد اعتبار است

منبع: ایـسنا
? فعالیت مالکین جدید آرمان‌گهر سیرجان فاقد اعتبار است