عاملان نزاع دسته‌جمعی در بردسیر دستگیر شدند

کرمان – فت فتو- فرمانده انتظامی بردسیر گفت: چهار نفر از عاملان اصلی ایجاد نزاع دسته جمعی و مجروحیت ۲ نفر در این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند. به گزارش فت فتو به نقل از پایگاه خبری پلیس،سرهنگ منصور رمضان نژاد روز چهارشنبه افزود: در پی اعلام وقوع نزاع دسته جمعی در یکی از نقاط […]

کرمان – فت فتو- فرمانده انتظامی بردسیر گفت: چهار نفر از عاملان اصلی ایجاد نزاع دسته جمعی و مجروحیت ۲ نفر در این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش فت فتو به نقل از پایگاه خبری پلیس،سرهنگ منصور رمضان نژاد روز چهارشنبه افزود: در پی اعلام وقوع نزاع دسته جمعی در یکی از نقاط شهر بردسیر، بلافاصله ماموران برای بررسی موضوع به محل اعزام و مشخص شد چندین جوان به سبب اختلافاتی بین خودشان بشدت با یکدیگر درگیر هستند و ضمن بر هم زدن آرامش شهروندان ۲ نفر از طرفین نزاع را نیز با سلاح سرد و چوب مجروح کرده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان بردسیر تصریح کرد: در ادامه ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و شناسایی مکان حضور این افراد موفق شدند چهار نفر از عاملان اصلی درگیری را در چند عملیات ضربتی دستگیر کنند.

سرهنگ رمضان نژاد با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهمان به مراجع قضایی، اظهار داشت: به همگان بویژه قشر جوان توصیه می شود هیچگاه برای حل مسائل و اختلافات خود به نزاع و خشونت و راه انداختن نزاع متوسل نشوند چراکه علاوه بر امکان وقوع حوادث جبران ناپذیر، آرامش روانی دیگران را نیز به هم می زنند.

شهرستان بردسیر در ۶۰ کیلومتری غرب مرکز استان کرمان قرار دارد.




عاملان نزاع دسته‌جمعی در بردسیر دستگیر شدند

منبع: ایرنـا
? عاملان نزاع دسته‌جمعی در بردسیر دستگیر شدند