ظرفیت بنگاه‌های اقتصادی را در عرصه هنر به‌کار گرفته می‌شود

فت فتو/کرمان نماینده مردم گرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: ظرفیت بنگاه‌های اقتصادی را در عرصه هنر به کار گیریم تا جایی که هنر بتواند به جایگاه اصلی خود رسیده و روی پای خود بایستد. محمدرضا پورابراهیمی در آیین تودیع و معارفه مدیر کل فرهنگ و ارشاد استان کرمان ضمن تشکر از علیزاده […]

فت فتو/کرمان نماینده مردم گرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: ظرفیت بنگاه‌های اقتصادی را در عرصه هنر به کار گیریم تا جایی که هنر بتواند به جایگاه اصلی خود رسیده و روی پای خود بایستد.

محمدرضا پورابراهیمی در آیین تودیع و معارفه مدیر کل فرهنگ و ارشاد استان کرمان ضمن تشکر از علیزاده مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد این استان بیان کرد: آقای روحی از پیشکسوتان عرصه هنر هستند؛ ما هم در مجلس در کنار استاندار از فعالیت های فرهنگی حمایت می کنیم.
وی افزود: درخواست ما این است که ابزار هنر که سبب شادی و نشاط می شود را بیشتر استفاده کنیم.
پورابراهیمی با اشاره به وجود مزار سردار سلیمانی در کرمان خطاب به مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان کرمان تأکید کرد: امروز دیگر کسی استان کرمان را با نام سابق نمی شناسد و فضای معنوی جدیدی شکل گرفته و کرمان به پایتخت مقاومت تبدیل شده است.
وی عنوان کرد: تصویری که امروز از کرمان نشان داده می شود تصویر پرافتخاری است؛ رویدادهایی هم پس از شهادت سردار برگزار شد. کرمان می تواند قطب فرهنگی کشور شود و انتظار ما این است که این موضوع را پیگیری کنید.
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از آقای علیزاده تشکر می کنیم که برخی فعالیت ها را با دست خالی انجام دادند. پیشنهاد می کنیم که ظرفیت بنگاه های اقتصادی را در عرصه هنر به کار گیریم تا جایی که هنر بتواند به جایگاه اصلی خود رسیده و روی پای خود بایستد.
وی اضافه کرد: مجموعه هایی که در کرمان در حال اتمام هستند تکمیل شوند؛ آماده هستیم علاوه بر بودجه هایی که در کشور کنار گذاشته می شود از ظرفیت بنگاه های اقتصادی استفاده کنیم.
پورابراهیمی با بیان اینکه در عرصه کشوری نیز هنر.مندان کرمانی بسیار بزرگی داریم گفت: بسیاری از آثار هنری نیاز به حمایت جزئی دارند؛ در بسیاری از بخش ها به خصوص فیلم هنرمندان توانمندی در کرمان داریم که اگر در کنار هم قرار گیرند می توانیم آن ها را حمایت کنیم.
انتهای پیام




ظرفیت بنگاه‌های اقتصادی را در عرصه هنر به‌کار گرفته می‌شود

منبع: ایـسنا
? ظرفیت بنگاه‌های اقتصادی را در عرصه هنر به‌کار گرفته می‌شود