طرح‌ شهید سلیمانی در فهرج|از همکاری بسیجیان با کادر درمان تا توزیع بسته‌های معیشتی و غذای گرم بین نیازمندان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان فهرج از همکاری ۳۰۰ نیروی بسیجی در طرح شهید سلیمانی در این شهرستان خبر داد.  ابراهیم آبادی در گفت‌وگو با فت فتو در فهرج از به‌کارگیری ۳۰۰ نفر از بسیجیان در  قالب طرح‌ سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی برای مقابله با ویروس منحوس کرونا در مرحله پنجم خبرداد و گفت: […]


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان فهرج از همکاری ۳۰۰ نیروی بسیجی در طرح شهید سلیمانی در این شهرستان خبر داد.

 ابراهیم آبادی در گفت‌وگو با فت فتو در فهرج از به‌کارگیری ۳۰۰ نفر از بسیجیان در  قالب طرح‌ سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی برای مقابله با ویروس منحوس کرونا در مرحله پنجم خبرداد و گفت: برای مبارزه با ویروس منحوس کرونا، ۳ تیم حمایتی، نظارتی و مراقبتی تشکیل شده است و روزانه تعداد ۲ نفر از بسیجیان به کادر درمان کمک می‌کنند.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فهرج افزود: همچنین۶ نفر از بسیجیان روزانه در تامین امنیت واکسیناسیون همکاری دارند و ۵۹ نفر از بسیجیان نیز در گیت‌های ورودی و خروجی  شهرستان جهت مقابله با ویروس کرونا همکاری می‌کنند.

 وی همچنین از توزیع ۴۵۰ بسته معیشتی بین خانواده‌های آسیب‌دیده از ویروس کرونا خبرداد و گفت: ۱۰ هزار و ۴۲۰ پرس غذای گرم بین خانواده‌های محروم و آسیب‌دیده از کرونا توزیع شد.

 آبادی با اشاره به بیماریابی و کنترل محله به محله توسط پایگاه‌های بسیج شهرستان تصریح کرد: تاکنون ۳ هزار عدد ماسک و بسته بهداشتی توزیع شده است.

انتهای پیام/۸۰۰۱۳/ب





طرح‌ شهید سلیمانی در فهرج|از همکاری بسیجیان با کادر درمان تا توزیع بسته‌های معیشتی و غذای گرم بین نیازمندان

منبع:فــارس
? طرح‌ شهید سلیمانی در فهرج|از همکاری بسیجیان با کادر درمان تا توزیع بسته‌های معیشتی و غذای گرم بین نیازمندان