عملیات وعده صادق تبیین رسانه‌ای پیروزی

بعد‌از پایان عملیات موفق وعده صادق رسانه‌های مقابل سعی در ضعیف نشان‌دادن و به شکست کشاندن آن در اذهان عمومی دارند. به گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان»؛ پس‌از عملیات موفق وعده صادق رسانه‌های مقابل دو جهت را پیش‌گرفته‌اند:   ۱_ ضعیف نشان‌دادن عملیات و بی‌نتیجه بودن آن   ۲_ پرداختن به هزینه‌های […]



بعد‌از پایان عملیات موفق وعده صادق رسانه‌های مقابل سعی در ضعیف نشان‌دادن و به شکست کشاندن آن در اذهان عمومی دارند.

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان»؛ پس‌از عملیات موفق وعده صادق رسانه‌های مقابل دو جهت را پیش‌گرفته‌اند:
 

۱_ ضعیف نشان‌دادن عملیات و بی‌نتیجه بودن آن
 
۲_ پرداختن به هزینه‌های این عملیات از حیث اقتصادی و سیاسی و در نتیجه به شکست‌کشاندن آن در اذهان عمومی مردم
 
بنابراین لازم است پاسخ دقیقی به این دو شبهه داده شود. این عملیات هیچ نتیجه‌ای نداشته باشد، ده‌ها نتایج روشن و مبهم دارد که برخی از آن‌ها را با هم مرور می‌کنیم.
 
نمایش اقتدار:

قطعاً این عملیات، اقتدار جمهوری اسلامی را بالا برد و قد و قواره دشمنانش را کوچک کرد. رژیم کودک‌کش صهیونیستی تا دیروز در نقاط مختلف منطقه علیه جمهوری اسلامی اقداماتی را انجام می‌داد ولی هیچ‌گاه تصور این‌چنین پاسخی در مخیله‌اش نمی‌گنجید و این اتفاق اقتدار نظامی جمهوری اسلامی را نشان داد.

اقتدار سیاسی هم در این چند روز گذشته رقم خورد؛ واماندگی آمریکایی‌ها در جلوگیری از این عملیات و همچنین تماس‌های کشورهای دیگر با وزیر امورخارجه ایران، نشان از اقتدار سیاسی ایران دارد.

 
شکست اساسی هیمنه صهیونیسم:

این‌بار با قدرتی بیشتر از عملیات طوفان‌الاقصی، شکست بزرگی به صهیونیست‌ها چشانده شد؛ این در حالی‌ است که در برابر آن عملیات عظیم حماس، آمریکایی‌ها، با قدرت پشت رژیم ایستادند و جنایات زیادی توسط رژیم صهیونیست شکل گرفت؛ ولی در این شکست مفتضحانه، سعی آمریکایی‌ها بر این بود که خیلی دخیل این میدان نشوند تا یادآور شکست‌شان در معرکه افغانستان و عراق در برابر نیروهای جبهه مقاومت نشود؛ پس قطعاً هیمنه دو ابرقدرت امریکا و اسرائیل در این نبرد، تزلزلی اساسی یافت.

 
بازی دوسربُرد:

ایران، با تدبیر رهبر معظم انقلاب‌ اسلامی بازی میدان منطقه را بر هم زد و توپ را در زمین رژیم غاصب صهیونیستی انداخت و این در حالی‌ است که هر اقدامی چه در قالب ضربه چه در قالب سکوت برای این رژیم شکننده خواهد بود و او را به سمت زوال نزدیک‌تر خواهد کرد.

 
تداوم تبیین این عملیات باعث بیداری وجدان‌های آگاه در سراسر جهان شده و می‌شود،حرکت امروز اساتید و دانشجویان در دانشگاه های اروپا و آمریکا در اعتراض به ادامه جنگ و ظلم در غزه نمونه‌ای از موفقیت در بعد رسانه‌ای و عملیات تبیینی است که لازم است تداوم داشته باشد.
 
نویسنده: ایوب کمالی
منبع: دقیانوس
انتهای خبر / فلاح 


عملیات وعده صادق تبیین رسانه‌ای پیروزی

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? عملیات وعده صادق تبیین رسانه‌ای پیروزی