روایتی از حضور اتاق کرمان در ایران اکسپو

توانمندی‌های صادراتی استان کرمان در حوزه‌های مختلف اقتصادی در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران در تهران توسط اتاق کرمان معرفی شد. به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» و به نقل از روابط عموم اتاق بازرگانی کرمان؛ توانمندی‌های صادراتی استان کرمان در حوزه‌های مختلف اقتصادی در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران «ایران اکسپو۲۰۲۴» […]


توانمندی‌های صادراتی استان کرمان در حوزه‌های مختلف اقتصادی در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران در تهران توسط اتاق کرمان معرفی شد.

به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» و به نقل از روابط عموم اتاق بازرگانی کرمان؛ توانمندی‌های صادراتی استان کرمان در حوزه‌های مختلف اقتصادی در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران «ایران اکسپو۲۰۲۴» از ۸ تا ۱۲ اردیبهشت‌ماه جاری در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران به نمایش درآمد.


از تشکل‌های زیرمجموعه اتاق کرمان، نمایندگان انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا، جواهر، نقره و سنگ‌های قیمتی، سندیکای صنایع آسانسور و پله برقی و خدمات وابسته، انجمن ماشین‌آلات و قطعات صنعتی، انجمن ملی و استانی خرما، انجمن گلخانه‌داران شرق، انجمن جوانان کارآفرین، انجمن گیاهان دارویی، صنعتی و معطر و انجمن گلخانه‌داران جنوب در این نمایشگاه حضور داشتند و به معرفی و ارائه توانمندی‌های صادراتی در حوزه‌های مربوطه پرداختند.


اتاق کرمان در راستای توسعه تشکل‌های تخصصی اتاق و ایجاد فرصت برای انجمن‌های تخصصی استان در زمینه معرفی فرصت‌های صادراتی اعضای خود کانتر اتاق کرمان را بر اساس برنامه‌ای مشخص در اختیار آنها قرار داده است.


برخی اعضای هیات نمایندگان اتاق کرمان از جمله عباس جبالبارزی عضو هیئت رئیسه اتاق کرمان، حامد بدرآبادی رئیس دفتر کرمان در شرق استان و مظفر محمدی رئیس کمیسیون واردات و تجارت داخلی از این نمایشگاه بازدید و در غرفه اتاق کرمان حضور یافتند.

همچنین بسیاری از مسئولان ملی، استانی و نمایندگان شرکت‌های خارجی از این نمایشگاه و غرفه اتاق کرمان بازدید کردند.

انتهای خبر/ طهماسبی
 


روایتی از حضور اتاق کرمان در ایران اکسپو

منبع:آرمـان
? روایتی از حضور اتاق کرمان در ایران اکسپو