کارگر شیفت سه معدن پابدانا در معدن جان باخت

حسین صیادی کارگر ۳۸ ساله شیفت سه معدن پابدانا از معادن شرکت ذغال‌سنگ کرمان بعد از حادثه در حین کار جان باخت. به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» حسین صیادی کارگر ۳۸ ساله شیفت سه معدن پابدانا از معادن شرکت ذغال‌سنگ کرمان بعد از حادثه در حین کار جان باخت. شب گذشته  زمانی […]



حسین صیادی کارگر ۳۸ ساله شیفت سه معدن پابدانا از معادن شرکت ذغال‌سنگ کرمان بعد از حادثه در حین کار جان باخت.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» حسین صیادی کارگر ۳۸ ساله شیفت سه معدن پابدانا از معادن شرکت ذغال‌سنگ کرمان بعد از حادثه در حین کار جان باخت.

شب گذشته  زمانی که شیفت سه کارگران در حال اتمام بود کارگر «حسین صیادی» دچار مصدومیت می‌شود زیرا سنگی از بالای سر وی به پایین سقوط می‌کند و بر گردن وی اصابت می‌کند که باعث شدت جراحت وارده می‌شود، تیم ایمنی سریعا موضوع را مطلع شده و او را به بیمارستان اعزام می‌کنند.

گرچه این کارگر نگون‌بخت تا بیمارستان هم دوام می‌آورد اما آن‌جا تاب نیاورده و دار فانی را وداع می‌گوید.

 بازرسان اداره کار هم به سرعت در محل حاضر می‌شوند تا علت را مورد بررسی قرار دهند و همچنان این امر در دست بررسی است، اما پیکر بی‌جان وی که از اهالی استان سیستان و بلوچستان بوده است بعد از اتمام روند پزشکی قانونی امروز روانه دیار خویش خواهد شد تا در شهر خودش به خاک سپرده شود.

شایان ذکر است که «حسن صیادی» ۳۸ سال سن داشت و دارای ۲ فرزند بوده است، این‌که قصور از ناحیه چه کسی است هم هنوز در دست بررسی است اما آنچه مشهود است هنوز هم معادن استان کرمان از تجهیزات و ایمنی کافی برخوردار نیستند زیرا هنوز معادن با تکنولوژی ۵۰ سال گذشته درحال تولید و استخراج هستند و چالش این بخش عنوان می‌شوند.

انتهای خبر/ طهماسبی


کارگر شیفت سه معدن پابدانا در معدن جان باخت

منبع:آرمـان
? کارگر شیفت سه معدن پابدانا در معدن جان باخت