شناسایی ۳ مورد امیکرون در کرمان/ مردم احتیاط کنند

کرمان – سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان از شناسایی ۳ مورد امیکرون در کرمان خبر داد و از مردم خواست پروتکلها را بیش از گذشته رعایت کنند. سعید صحبتی با اشاره به شناسایی امیکرون در کرمان و چرخش این ویروس در استان گفت: مردم هر گونه نشانه در خصوص سرماخوردگی را جدی بگیرند و عادی […]

کرمان – سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان از شناسایی ۳ مورد امیکرون در کرمان خبر داد و از مردم خواست پروتکلها را بیش از گذشته رعایت کنند.

سعید صحبتی با اشاره به شناسایی امیکرون در کرمان و چرخش این ویروس در استان گفت: مردم هر گونه نشانه در خصوص سرماخوردگی را جدی بگیرند و عادی انگاری نکنند زیرا ویروس جدید در کرمان مشاهده شده و در حال چرخش است.

وی از شناسایی سه مورد از این ویروس در کرمان خبر داد و افزود: در صورت مشاهده علائم کرونا بلافاصله به پزشک مراجعه کنید.

وی گفت: افراد مبتلا دو زن ۲۹ و ۳۵ ساله و یک مرد ۵۴ ساله است که موارد اول سابقه سفر خارج از کشور را دارند مورد دوم نیز در تماس با مسافران از استان مجاور بوده است.

وی تاکید کرد که قطعاً موارد ابتلاء به این ویروس در استان بیشتر از این سه مورد است و مردم باید بیش از گذشته احتیاط کنند.

صحبتی بر تکمیل واکسیناسیون تاکید کرد و گفت: تزریق سه دوز واکسن برای جلوگیری از تشدید علامت در زمان بیماری بسیار مهم است و مردم باید بدانند تنها ماسک و رعایت پروتکل‌ها از ابتلاء جلوگیری می‌کند اما واکسن از مرگ و میر ناشی از کرونا جلوگیری می‌کند.

کد خبر ۵۳۹۴۴۷۳




شناسایی ۳ مورد امیکرون در کرمان/ مردم احتیاط کنند

منبع: مــهر
? شناسایی ۳ مورد امیکرون در کرمان/ مردم احتیاط کنند