سیل به باند فرودگاه رفسنجان آسیبی نرساند

راهبر عملیات فرودگاهی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوائی ایران گفت: سیل به مقداری از فنس های حفاظتی فرودگاه رفسنجان خسارت وارد کرده است. علی قاسم زاده  در بازدید از فرودگاه رفسنجان  با بیان اینکه کمیته مدیریت بحران این اداره کل تدابیر و تمهیدات لازم برای وقوع هرگونه بحران احتمالی را اندیشیده است، گفت: با توجه […]

راهبر عملیات فرودگاهی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوائی ایران گفت: سیل به مقداری از فنس های حفاظتی فرودگاه رفسنجان خسارت وارد کرده است.

علی قاسم زاده  در بازدید از فرودگاه رفسنجان  با بیان اینکه کمیته مدیریت بحران این اداره کل تدابیر و تمهیدات لازم برای وقوع هرگونه بحران احتمالی را اندیشیده است، گفت: با توجه به بارندگی‌های شدید چند روز اخیر و سر ریز آب از برخی از قسمت‌های سیل بند فرودگاه رفسنجان، سیل وارد فرودگاه گردیده، ولی خوشبختانه توسط دیج غربی باند به خارج از فرودگاه هدایت وحدود ۱۰۰متر از فنس حفاظتی فرودگاه تخریب شده که با پیگیری و دستور استاندار و مدیریت بحران استان نسبت به اعزام یه دستگاه بولدزر از مس سرچشمه ودو دستگاه لودر از شهر رفسنجان نسبت به ترمیم سیل بند مذکور اقدام شد.

او گفت: هیچ آسیبی به زیر ساخت، تجهیزات و سامانه‌های فرودگاهی فرودگاه رفسنجان نرسیده است و این فرودگاه کاملا عملیاتی می‌باشد.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان، رئیس سازمان هلال احمر استان، معاون اقتصادی و توسعه مدیریت فرودگاه‌های استان و رئیس فرودگاه رفسنجان به منظور بررسی موضوع و رفع آسیب‌های موجود قاسم زاده را در این بازدید همراهی کردند.

فت فتو کرمان کرمان




سیل به باند فرودگاه رفسنجان آسیبی نرساند

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? سیل به باند فرودگاه رفسنجان آسیبی نرساند