نکونام:می دانستیم بازی سختی داریم

به گزارش خبرنگار ورزشی نذیر کرمان، جواد نکونام در نشست خبری بعد از بازی با ذوب آهن گفت:می دانستیم بازی سختی  داریم و اگر غفلت کنیم ذوب آهن دردسرساز خواهد شد. روی یک توپ کاملا ساده تمرکز نداشتیم و گل خوردیم و بازی برایمان سخت شد. اما زود شکل تیم را درست کردیم و به […]

به گزارش خبرنگار ورزشی نذیر کرمان، جواد نکونام در نشست خبری بعد از بازی با ذوب آهن گفت:می دانستیم بازی سختی  داریم و اگر غفلت کنیم ذوب آهن دردسرساز خواهد شد. روی یک توپ کاملا ساده تمرکز نداشتیم و گل خوردیم و بازی برایمان سخت شد. اما زود شکل تیم را درست کردیم و به گل رسیدیم. باید بازی را با نتیجه مساوی به رختکن می رفتیم. در نیمه دوم شرایط را تغییر دادیم و موقعیت های زیادی را ایجاد کردیم و خدا را شکر توانستیم سه گل بزنیم که یکی از آنها مردود شد.

وی افزود: این پیروزی را تقدیم به هواداران استقلال می کنم. از همه بازیکنانم هم تشکر می کنم که با قلب شان بازی کردند. یک نکته را هم باید بگویم و آن اشاره به قضاوت داور است. ناظمی برای تیم من سه اشتباه تاثیرگذار در گذشته داشت اما امروز بی نقصی قضاوت کرد. او بازی سختی را قضاوت کرد چرا که انتقال توپ خیلی سریع بود.

ادامه دارد…

انتهای پیام/




نکونام:می دانستیم بازی سختی داریم

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آنـــا
? نکونام:می دانستیم بازی سختی داریم